  • Data: 2010-10-19 18:14:31
    Temat: Re: LED w bezpieczniku samochodowym
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Waldemar Krzok napisał:
    > Sam kiedyś pomagałem kobiecie wymienić żarówkę kierunkowskazu w Oplu. Na
    > szczęście dziewczyna miała drobniutkie rączki i udało mi się ją pokierować,
    > bo inaczej trzeba by było wyciągać akumulator i rozdzielacz.

    A wystarczyłoby zrobić reflektor na zawiasach. Odkręcasz jedną śróbkę,
    odchylasz reflektor (kable powinny mieć minimum zapasu) i wymieniasz. Od
    środka może być jakiś blokujący sztyft, żeby utrudnić kradzież. To chyba
    nie przekracza możliwosci przeciętnego człowieka - zarówno pod względem
    wymiany, jak i zaprojektowania. Chyba pójdę do salonu i wkurzę
    sprzedawcę :-) Konkretnie po długotrwałym przebieraniu w ofercie zapytam
    o sposób wymiany żarówki - "bo panie jak to trzeba do warsztatu to..." :-)
    Maciek