  • 1. Data: 2009-06-06 14:23:56
    Temat: LED przegania LCD-eki do muzeum techniki
    Od: "zenek" <r...@p...onet.pl>

    LED przegania LCD-eki do muzeum techniki

    FIRMA LG nie nadąża za SAMSUNGIEM.

    Zupełnie nowy gatunek telewizora - SAMSUNG LED TV rozpoczyna podbój rynku

    Samsung UE-40B7000 LED przegania LCD-eki do muzeum techniki

    Telewizory SAMSUNG LED stanowią element nowej oferty firmy wprowadzonej na
    rynek w 2009 roku. Dzięki zastąpieniu standardowych lamp tylnego
    podświetlenia CCFL innowacyjnymi diodami LED, SAMSUNG oferuje telewizory
    nowej generacji oddające wyjątkowo wyraziste barwy, zwiększony kontrast i
    niezwykłą ostrość obrazu. Wykorzystanie technologii LED pozwoliło także
    zaprojektować nową konstrukcję urządzenia - SAMSUNG LED TV o głębokości
    tylko 3 cm to najsmuklejsze telewizory z wbudowanym zasilaczem i tunerem
    MPEG4 DVBT dostępne na rynku! Ponadto diody LED zużywają mniej energii, co
    czyni nowe urządzenia prawdziwie przyjaznymi dla środowiska.

    Telewizor Samsung UE-40B7000 LED cena ok. 5400 zł - główne zalety:

    Tuner DVB-T z obsługą MPEG4 i HD TV (wbudowany)

    Full HD - Rozdzielczość 1920x1080 - 40 cali

    PIP ( 1 Tuner)

    USB 2.0 na panelu bocznym z możliwością odtwarzania filmów

    Obsługiwane formaty plików: avi, mkv, asf, wmv, mp4, 3gp, vro, vob, mpg

    Internet @ TV (usługa oferowana dla wybranych krajów w Europie), dostęp do
    serwisu YouTube bezpośrednio z poziomu telewizora, możliwość wyświetlania
    wybranych informacji z Internetu - giełda, pogoda, wiadomości

    DLNA - podłączenie i wyświetlanie zawartości PC na ekranie TV

    możliwość podłączenia do lokalnej sieci WiFi (Wireless DLNA)

    kontrola danych i nawigacja przy wykorzystaniu pilota TV

    Contents Library - wbudowana zawartość w pamięć telewizora 1 GB flash -
    dostępne: joga/fitness, przepisy kuchenne, galeria obrazów, rozrywka dla
    dzieci, etc., możliwość własnej konfiguracji zawartości (usunięcie i
    nagranie nowych materiałów)

    Ukryte głośniki z technologią DownFire

    Dźwięk SRS Trusurround HD & Dolby Digital Plus

    Moc akustyczna 2 x 10 W

    Menu ekranowe w języku polskim

    Złącza HDMI z technologią HDMI-CEC (Anynet+)

    Standardowa konsumpcja mocy 100W, w trybie oszczędności 75W, w trybie
    czuwania poniżej 0.1W

    Złącza na panelu tylnym: HDMIx4, USBx2, optyczne audio, PC (D-SUB),
    komponent (mini jack), gniazdo CI, Composite (mini jack), PC Audio-in
    (mini-Jack), Ethernet (LAN), antenowe, Scart (mini Jack)

    Telegazeta (1000p)

    Samsung LED TV Engine

    Zdolność LED TV do dostarczenia ostrego i klarownego obrazu jest zapewniona
    dzięki technologii Samsung LED TV Engine. Połączenie Ultra Clear Panel i
    wykorzystanego przez silnik potężnego chipa obróbki obrazu, daje nam prawo
    do używania hasła niesamowita wydajność i jakość.

    Funkcje sieciowego przesyłania danych

    Telewizory LED Samsung z serii 7000. oferują również usługę "Internet @ TV -
    Content Service". Przy wsparciu rewolucyjnego, opracowanego przez inżynierów
    Yahoo! oprogramowania Widget Engine użytkownicy uzyskają dostęp do ogromnej
    bazy treści multimedialnych oferowanych przez różnorodne serwisy Internetowe
    m.in.: Flickr, Wiadomości, Pogoda, Informacje finansowe i inne, których z
    czasem będzie przybywać.

    Dodatkowo telewizory te są kompatybilne z siecią DLNA i obsługują połączenia
    umożliwiające swobodne korzystanie z plików muzycznych, zdjęciowych, a nawet
    video HD przechowywanych np. na jednym z domowych komputerów.

  • 2. Data: 2009-06-06 14:33:46
    Temat: Re: LED przegania LCD-eki do muzeum techniki
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zenek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > LED przegania LCD-eki do muzeum techniki

    Zenek nic Cie nie uratuje, 500.000 kary i tak zabulisz.

  • 3. Data: 2009-06-06 15:10:29
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    zenek pisze:
    > LED przegania LCD-eki do muzeum techniki
    >
    > FIRMA LG nie nadąża za SAMSUNGIEM.
    >

    > Zupełnie nowy gatunek telewizora - SAMSUNG LED TV rozpoczyna podbój rynku
    >
    > Samsung UE-40B7000 LED przegania LCD-eki do muzeum techniki

    Jeszcze nie. Czytałem testy - nie jest tak dobre, jak by się wydawało, a
    trzeba dopłacić 1500 (z 2400 do 4000).

    --
    J.R.

  • 4. Data: 2009-06-06 18:18:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Ghost* napisał(-a):

    > Użytkownik "zenek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zenek nic Cie nie uratuje, 500.000 kary i tak zabulisz.

    może ma to wkalkulowane w koszta ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 5. Data: 2009-06-06 21:06:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@a...net> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie. Czytałem testy - nie jest tak dobre, jak by się wydawało, a
    > trzeba dopłacić 1500 (z 2400 do 4000).

    Przeciez ten LED to LCD.

  • 6. Data: 2009-06-06 21:39:47
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "zenek" <r...@p...onet.pl> napisał :

    > Samsung UE-40B7000 LED przegania LCD-eki do muzeum techniki

    Czyli sam siebie przegania? :-)

    Krystian

  • 7. Data: 2009-06-07 08:00:32
    Od: games <g...@g...home.pl>

    LED chlopcze to sa ale ekrany reklamowe, telewizor to najwyzej OLED. A
    te linki ktore podales to sa TV LCD z podswietlaniem LED.

    Marketoidy robia wam sieczke z mozgu a wy to kupujecie jak cieple buleczki.

  • 8. Data: 2009-06-07 08:17:30
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Ghost pisze:

    > Przeciez ten LED to LCD.

    Teoretycznie można uzyskać lepszą czerń - telewizor może sterować
    jasnością każdej diody podświetlającej, jednak problem leży w tym, że na
    jedną diodę wypada kilka(dziesiąt) pikseli.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 9. Data: 2009-06-07 09:08:32
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 6 Jun 2009 23:06:50 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Przeciez ten LED to LCD.

    ludzie, jak mozna napisac, ze LED to LCD ??? Przeciez to sa 2 rozne
    technologie!

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2009-06-07 09:18:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 11:08:32 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > ludzie, jak mozna napisac, ze LED to LCD ??? Przeciez to sa 2 rozne
    > technologie!

    No właśnie. A ten samsung to LCD. Ciekawe kiedy im zabronią puszczania tej
    kłamliwej reklamy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.