  • 1. Data: 2009-06-06 08:52:45
    Temat: materialy video bez praw autorskich
    Od: "Mo" <g...@e...pl>

    Witam

    Mozna gdzies kupic/sciagnac materialy video ktore
    to bez narazania sie na lamanie praw autorskich mozna by bylo
    odtwarzac publicznie?
    Kiedys widzialem do sciagnieca swietnie zmontowany dlugi material
    z prezentacja Francji, z widoczna (podejrzewam ze autora)
    adnotacja o mozliwosci dowolnego odtwarzania.
    Gdzie szukac takich materialow, zanim podpisze umowe
    z zaiksem na odtwarzanie tv, chcialbym cos odtwarzac legalnie.

    pozdrawiam
    mo

  • 2. Data: 2009-06-07 06:00:52
    Temat: Re: materialy video bez praw autorskich
    Od: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>

    Mo pisze:
> [...]
    > Gdzie szukac takich materialow, zanim podpisze umowe z zaiksem na
    > odtwarzanie tv, chcialbym cos odtwarzac legalnie.

    ja dostałem materiały od producenta tv. wątpie aby można było je
    odtwarzać bez limitów, ale mam tv panasonica i dostałem materiały (ładne
    widoczki takie duperele) promo HD i na tym tv moge je prezentowac.

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek

    *In specialibus generalia quaerimus*