  • 1. Data: 2009-06-07 19:44:28
    Temat: TVPHD naziemna
    Od: M_L <___@___.___>

    Witam,

    Operatorzy platform postraszyli, TVP skuliła ogon no i mamy TVP HD
    naziemne z pięknym paskiem informacyjnym - chcesz oglądać to spadaj do
    kablówki lub platformy satelitarnej.
    Czy to jest legalne? Rozumiem że mogli by powiedzieć sorry, nie da się,
    nie mamy jeszcze jak rozprowadzać tego kanału naziemnie. Ale w sytuacji
    gdy ten program jest dostępny i specjalnie utrudniają jego odbiór to już
    to śmierdzi.

    --
    Milosz Lekoszy

  • 2. Data: 2009-06-08 06:17:33
    Temat: Re: TVPHD naziemna
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    M_L pisze:
> [...]
    > nie mamy jeszcze jak rozprowadzać tego kanału naziemnie. Ale w sytuacji
    > gdy ten program jest dostępny i specjalnie utrudniają jego odbiór to już

    bo nie płacisz za ten kanał.
    za darmo na pewno nie będzie, chyba ze zmienią połowe
    ludzi w tvp. nie po to testowali system warunkowego
    dostępu.

    pawell

  • 3. Data: 2009-06-08 09:27:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 08:17:33 +0200, pawell32 napisał(a):
    > bo nie płacisz za ten kanał.
    > za darmo na pewno nie będzie, chyba ze zmienią połowe
    > ludzi w tvp. nie po to testowali system warunkowego
    > dostępu.

    Ale o co chodzi - wyłączono testowe nadawanie TVPHD w MPEG4?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2009-06-08 09:35:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale o co chodzi - wyłączono testowe nadawanie TVPHD w MPEG4?

    Najpierw tak, pozostawiono tylko 2 godziny dziennie (to samo na TVP Sport).
    A teraz włączyli co prawda TVN HD, ale z paskiem informacyjnym na środku
    ekranu.

    Jakiś idiota pewnie podpisał z N umowę na wyłączność dla tej platformy.

  • 5. Data: 2009-06-08 09:49:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jakiś idiota pewnie podpisał z N umowę na wyłączność dla tej platformy.

    nie słyszałem o wyłączności, może pozostali nie są zainteresowani?
    na jednym forum pisali, że tak jest jakość do d...

    pawell

  • 6. Data: 2009-06-08 10:03:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie słyszałem o wyłączności, może pozostali nie są zainteresowani?

    Chodzi o to że tvp popsuła te dwa programy na dvb-t po interwencji innych
    nadawców.
    Jako że N jako jedyna miała do tej pory TVP HD, no to wiadomo co to za
    nadawcy interweniowali....
    A skoro mieli prawa do interweniowania, to znaczy że tvp dała nieźle ciała
    przy podpisywaniu umowy, skoro nie może puszczać swoich własnych kanałów tak
    jak im się podoba.

    > na jednym forum pisali, że tak jest jakość do d...

    Na N czy na dvb-t?
    Po to drugie na pewno nie jest prawdą.

  • 7. Data: 2009-06-08 10:10:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > A skoro mieli prawa do interweniowania, to znaczy że tvp dała nieźle
    > ciała przy podpisywaniu umowy, skoro nie może puszczać swoich własnych

    Raczje obstawiam brak koncesji na emisję naziemną, nielegalne
    wprowadzenie programu do kablówek i interwencje z tego tytułu.

    > Na N czy na dvb-t?
    > Po to drugie na pewno nie jest prawdą.
    Po pierwsze też nie :-)

    Poza tym nie za bardzo rozumiem, co takiego miałoby być w TVP HD?
    Ostatnio, jak podglądałem, to przez 2 tygodnie emitowano chyba jeden i
    ten sam program Cejrowskiego ;-)

    M.

  • 8. Data: 2009-06-08 10:10:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Na N czy na dvb-t?
    > Po to drugie na pewno nie jest prawdą.

    chodziło o n i też nie jest prawda, bo to b. dobry
    kanał, oglądałem całą ręczną.

    pawell

  • 9. Data: 2009-06-08 10:26:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Poza tym nie za bardzo rozumiem, co takiego miałoby być w TVP HD?
    > Ostatnio, jak podglądałem, to przez 2 tygodnie emitowano chyba jeden i
    > ten sam program Cejrowskiego ;-)
    >
    > M.

    tak jest od początku, od olimpiady, potem powtórka olimpiady,
    kolejna na przemian z filmami...
    ale mowa była o jakości, poza tym idą tam mecze różne,
    ja ostatnio oglądałem ręczną, a tak to niewiele jest na razie.

    pawell

  • 10. Data: 2009-06-08 10:40:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak jest od początku, od olimpiady, potem powtórka olimpiady,
    > kolejna na przemian z filmami...
    > ale mowa była o jakości, poza tym idą tam mecze różne,
    > ja ostatnio oglądałem ręczną, a tak to niewiele jest na razie.

    Dlatego bardziej mi szkoda TVP Sport, gdzie jest choćby żużel.