  • 1. Data: 2009-06-06 00:08:40
    Temat: odtwarzanie przez usb na tv
    Od: "Mo" <g...@e...pl>

    Witam

    Mam usb z nagraniami, jakie urzadzenie potrzebuje
    aby wlozyc do niego pendriva a dalej podpiac do tv?
    Wiem ze mozna kupic tanie dvd z wejsciem na usb, ale taki player
    jest za duzy aby go schowac za tv, a odtwarzanie i tak bedzie tylko z usb.

    Jest cos malego i taniego w co mozna wpuscic pendriva a dalej do tv?
    A moze sam pendrive w wyjsciej chociazby scart? Cena do 200-300zl

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-06 00:41:46
    Temat: Re: odtwarzanie przez usb na tv
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Mo wysmarował/a:

    > Jest cos malego i taniego w co mozna wpuscic pendriva a dalej do tv?
    > A moze sam pendrive w wyjsciej chociazby scart? Cena do 200-300zl

    Np. Popcorn Hour, ale kosztuje 5 razy tyle co chcesz wydać.
    Najtańszym rozwiązaniem będzie (jeżeli chcesz to upchnąć za
    telewizor) kupienie np. Philipsa DVP5990 (bardzo dobry
    odtwarzacz, z alternatywnym softem - wręcz idealny), wymontowanie
    płyty głównej z portem USB z obudowy (ok. 15x15 cm), zapakować w
    jakąś obudowę własnego pomysłu i schować za telewizor :)

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 3. Data: 2009-06-06 06:28:58
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Mo pisze:
> [...]
    > Jest cos malego i taniego w co mozna wpuscic pendriva a dalej do tv?
    > A moze sam pendrive w wyjsciej chociazby scart? Cena do 200-300zl

    http://www.allegro.pl/item646511115_tv_hd_media_play
    er_usb_2_0_hdmi_argosy.html

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 4. Data: 2009-06-06 08:36:21
    Od: "Mo" <g...@e...pl>

    Dzieki za odpowiedzi, argosy znam ale jest to prawie 400zl z przesylka,
    jest jeszcze rozwiazanie w postaci kupna np. malej manty za 150zl z usb.

    Pozdrawiam
    Mo

  • 5. Data: 2009-06-06 10:03:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    poszukaj czegos w rodzaju tego
    http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialn
    e_2_5_z_pilotem_nowosc.html
    ten ma czytnik kart pamieci SD, ale nie ma chyba wejscia USB
    Ten ma wejscie USB i SD:
    http://www.coltech.com.cn/9878.htm

  • 6. Data: 2009-06-06 16:09:31
    Od: Padre <P...@n...net>

    nom pisze:
    > poszukaj czegos w rodzaju tego
    > http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialn
    e_2_5_z_pilotem_nowosc.html

    > ten ma czytnik kart pamieci SD, ale nie ma chyba wejscia USB

    Obawiam się że karta SD jest widoczna tylko po podłączeniu do komputera
    - w opisie jest sformułowanie "funkcja czytnika kart"

  • 7. Data: 2009-06-06 21:50:28
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 6 Jun 2009, Tomasz Jabłczyński wrote:
    > Najtańszym rozwiązaniem będzie (jeżeli chcesz to upchnąć za
    > telewizor) kupienie np. Philipsa DVP5990 (bardzo dobry
    > odtwarzacz, z alternatywnym softem - wręcz idealny),

    Potwierdzam.
    Obraz idealny, hdmi, usb 2.0, cena do 200-300 zl, ripowanie z CD.

    > z alternatywnym softem

    Jakiego uzywasz, jakis link?
    Bo mam to od niedawna (jakis link).

    jp

  • 8. Data: 2009-06-06 21:55:19
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sat, 6 Jun 2009, Mo wrote:
    > rozwiazanie w postaci kupna np. malej manty za 150zl z usb

    chyba ma usb 1.1
    moze byc problem z odtwarzaniem wiekszych "bitrate"

    jp

  • 9. Data: 2009-06-07 05:36:39
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Jerzy Pastusiak wysmarował/a:

    > Jakiego uzywasz, jakis link?
    > Bo mam to od niedawna (jakis link).

    http://vb6rocod.euracks.com/dvp5990_12.php

    Jest zdecydowanie lepszy od oryginalnego, obsługuje polskie znaki w
    napisach, wyświetla długie nazwy plików... Wada: Po zmianie nie ma
    powrotu do oryginalnego, ale w sumie nie ma co żałować :)

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 10. Data: 2009-06-07 20:38:55
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 7 Jun 2009, Tomasz Jabłczyński wrote:
> [...]
    | napisach, wyświetla długie nazwy plików... Wada: Po zmianie nie ma
    | powrotu do oryginalnego, ale w sumie nie ma co żałować :)

    Dzieki.

    Pzdr.J.P.