  • 11. Data: 2018-12-25 13:38:12
    Temat: Re: LED mruga
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 12:16:52 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak zasilacz kupisz za 1,23 to pewno benzyne masz bez podatkow w cenie z rafinerii.
    Tak samo z pradem, gazem, chlebem itd.

    Nie uwzględnił przesyłki tylko bo zasilacze to faktycznie za kilka złotych są

    https://allegro.pl/uzytkownik/holandpoland?string=za
    silacz&order=p&bmatch=baseline-n-dict-ele-1-3-1130

  • 12. Data: 2018-12-25 14:33:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale ich nie kupisz po 1,23 bo przesylka 15 zlotych. To po calosci powinien pojechac i
    napisac ze sa po zlotowce bo 23 grosze to vat. Takie baranie liczenie ludzie
    uskuteczniaja. Napisza np. ze za prad placa 23 grosze za kilowatogodzine. I innym gul
    wychodzi ze tak tanio. A barany podaja cene netto pradu z rachunku. Jak dopytac to
    policza i sie okazuje ze placa jak wszyscy 58 groszy +- 5 groszy za kilowatogodzine.
    I po chuj takie ceny podaja? Jak policzyc z przesylka to w marketach budowlanych nowy
    zasilacz do ledow, z dwu letnia gwarancja, kosztuje podobnie. Normalnie interes zycia
    zrobil kupujac na allegro zasilacz za 1,23 i kazal przyslac jakas szybka paczka za 25
    zlotych. Mam prawo uwazac ze jak ktos napisze bez kosztow przesylki to ma nasrane we
    lbie? Uwazam ze mam takie prawo.

  • 13. Data: 2018-12-25 15:50:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale ich nie kupisz po 1,23 bo przesylka 15 zlotych.
    inaczej. to wszystko zależy co chcesz. każdy z nas ma pierdylion źródeł
    światła. jeśli chodzi o naprawę jednej sztuki, masz 100% racji. o ile
    gdzieś w pobliżu masz sklep elektroniczny w którym ten kondensator
    kupisz. bo jak nie, to tak czy siak czeka Cię przesyłka. jeśłi jednak
    ktoś chce zmodernizować hurtem większą ilość ledowych źródeł swiatła -
    ta oferta jest jak najbardziej na miejscu. mało tego, gość ma bardzo
    bogatą ofertę zasilaczy. Ja od niego kupuje po kilkanascie,
    kilkadziesiąt zasilaczy, bo wszyscy którzy umnie widzą oświetlenie
    diodowe - chcą, więc przerabiam.

    ToMasz

  • 14. Data: 2018-12-25 16:12:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nastepny madry inaczej. Jaki kurwa kondensator. Link jest do zasilaczy po 1,23 a nie
    jakis kondensatorow. Nastepnie jest dorabianie pizdzie uszu. Zeby sie uwiarygodnic to
    setkami od goscia kupujesz a on doplaca do przesylki. Pojecie wszyscy znaczy mniej
    wiecej tyle co nikt. W Polsce przecietny czlowiek zna 21 osob z tego troche lepiej
    10. Jesli brac pod uwage statystyki to mogles zrobic kawalek oswietlenia led u siebie
    i u kogos z rodziny. A Ty dziesiatkami zasilacze kupujesz. Wez wiecej nie pij.

  • 15. Data: 2018-12-25 21:12:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nastepny madry inaczej. Jaki kurwa kondensator. Link jest do zasilaczy po 1,23 a
    nie jakis kondensatorow.
    zrobię Ci prezent na święta i wypiszę to co najważniejsze.

    1. Jeśli Ci LED na 230v mruga to wiedz (..)elektrolit 10uF / 450v za
    mostkiem zdechł
    (dziękujemy za poradę)
    2. Dzięki za pomysł, ale u mnie dziś zaczął już czwarty mrugać
    (Być moze grubsza robota się szykuje)
    3. Dobry kondensator o trwałości 1e6 godzin jest większy i droższy niż
    ten cały zasilacz. (Kondensator foliowy DC, 10 uF, 500 V 24.28zł+koszt
    wysyłki)
    (nie wiem, nie znam się, ale być moze mój sposób komuś się przyda. Skoro
    taki kondensator jest duży i drogi, więc opiszę swój pomysł).
    4. najdłużej, najlepiej świecą dwa paski diód 12woltowych(zimny i ciepły
    w parze) zasilane zasilaczem w którym jest stabilizowane napięcie 22V

    5. Nastepny madry inaczej.(...) A Ty dziesiatkami zasilacze kupujesz.
    Wez wiecej nie pij.

    Gość pisze o 4 padniętych "żarówkach". Gdyby je chciał naprawić, to
    zapłaci 4x1.23+15zł czyli dalej mniej niż 4 "żarówki" z lidla, ale takie
    które przeżyją dłużej niż 2 lata. gdyby jednak chciał zrobić żonie
    oświetlenie w kuchni, to prawdopodobnie, 1.23+15 będzie tańszym a
    napewno trwalszym rozwiązaniem niż kupienie w sklepie na rogu zasilacza
    12v, ktory daje 13.5v.
    Jak juz pewnie wszyscy wiedzą, ja mam wszystko w paskach diodowych.
    zaczęło sie od mieszkania i jestem jedyną osoba która ma taką
    instalacje. ludzie sie boją, wygląda to mało profesjonalnie itp. ale
    piwnice, garaże, korytarze, altanki, lampy ktore reagują na ruch - to
    juz każdy znajomy ma. podświetlenia szaf, szafek, biurek, akwarium ,
    klawiatur witryn, wystaw itd. zasilacze 5.7v idealnie nadają sie do
    telefonów komórkowych. bo? Bo naprawdę mają 5.7v i 2.5a a kosztują 5 zł.
    podobnie wszelkie zabawki, organy, głośniki do kompa, ładowarki -
    wszystko co miało transformator - na złom. wszędzie mamy zasilacze z
    holandpoland. KAżdy zasilacz po zakupie doprowadzam do zwarcia i patrzę
    czy przeżyje czy nie. żaden nie umarł. rok temu tutejsi czytelnicy
    pomogli mi podnieść napięcie o 1v na serii takich zasilaczy - działaja
    bez awarii. przed świętami dorabiałem wtyczkę molex do zasilacza 12/5v.
    to wychodzi taniej niz dorabianie "step-downa" do samych 12v. Jakiś
    zasilacz ok 19v 5a za pomocą żarówki przerobiłem na ładowarkę od
    akumulatora. z lidla byłaby lepsza, ale ja ją będę potrzebował tylko na
    awarię, więc zadziała tak samo, a koszt 5 raz niższy.
    Przy zakupie 15 sztuk zasilaczy, do każdego dokładam 1zł. A gościu ma 14
    (teraz tylko 14) stron aukcji. Poniżej masz fotkę gotową lampą (listwą
    na wymiar) diodową, koszt poniżej 5zł, i tymi zasilaczami które mi
    zostały od tego sprzedawcy. Dziwisz się że przy tych cenach wszyscy chcą
    takie oświetlenie?
    http://pl.tinypic.com/r/dosc4l/9

  • 16. Data: 2018-12-25 21:54:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty to gowno nazywasz lampa? Lepsze rzeczy na smietnik wyrzucam.

  • 17. Data: 2019-01-04 11:25:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Mam prawo uwazac ze jak ktos napisze bez kosztow przesylki to ma nasrane
    > we lbie? Uwazam ze mam takie prawo.

    Darmowa wysyłka z Aliexpress czy np. Allegro Smart trochę zmieniają
    sytuację.

    Jeśli kupujesz rzeczy za 39 zł i dorzucisz zasilacz za 1 zł, mając darmową
    wysyłkę w pakiecie Smart, to masz zasilacz za 1 zł, czy nie?