  • Data: 2015-01-22 12:40:56
    Temat: Re: LED a oczka
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w
    news:m9qatc$pma$1@node2.news.atman.pl...
    :
    : (...)
    :
    : > Może by tak wstawić inny (...) i problem z migotaniem zniknie?
    :
    : Trzeba by przeprogramować układ (jego firmware), ale lepiej
    : przerobić sterownik
    : ledów na matrycy, co zamierzam uczynić po upływie gwarancji.
    :

    Widzę, że masz fachową wiedzę, której mi brak (jednak) skoro się na to chcesz
    porwać. Ale czemu tak jawnie o tym piszesz? Wszak mógłbyś pomysł opatentować,
    i zgarnąć sporą kasę za użyczenie praw do patentu! Pamiętaj: zarabianie jest
    _moralnie_słuszne_, i Twojemu wzbogacaniu się -- zazwyczaj towarzyszyć będzie
    wzbogacanie się odbiorców -- owoców Twojej pracy. Zysk -- jest _dobry_, to
    deficytowe kopalnie -- są złe, i to baaardzo!
    Mówię, jak myślę, nie szukajcie tu jakiejś ironii, bo jej nie ma!

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
    troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
    i wyzyskiwanych... przybywa!