  • Data: 2015-01-24 10:23:41
    Temat: Re: LED a oczka
    Od: fifak <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bankowo jest to wina monitora lub jego ustawień, sobota zrobiłem finalny
    test, o 7 rano włączyłem LEDa, po 45min miałem dość, lewe oko już mnie
    tak bolało że nie dałem rady, przełączyłem na 17" CCFL i ulga, siedze
    kolejne 2 godziny i nic żadnych negatywnych objawów

    model w pracy to 19" dell CCFL P190St na ustawieniu jasności=40%

    model w domu(1) to LG 24" LED IPS na ustawieniu jasności=0%
    model w domu(2) to dell 17" CCFL TN na ustawieniu jasności=5%