  • Data: 2012-01-12 09:48:15
    Temat: Re: LED 230V
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3270021157$20120112102748@squadack.com...

    > Trzeba się naprawdę postarać, żeby 100Hz zobaczyć.

    Gdzieś kiedyś dawno opis 2 LEDów na patyku zasilanych na przemian z 50Hz
    jako pokaz że w gniazdku jest napięcie zmienne.
    Nie mam żadnej LEDówki więc nie zauważyłem problemu co się dzieje przy
    obracaniu głową, ale światła tylne jakiegoś samochodu już kiedyś wydały mi
    się jakieś dziwne jak obracałem głowę. Tylko skąd tam prąd zmienny - może
    ktoś PWM-em zrobił pozycyjne/stop.
    P.G.