  • Data: 2012-01-12 10:49:09
    Temat: Re: LED 230V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Nie mam żadnej LEDówki więc nie zauważyłem problemu co się dzieje
    > przy obracaniu głową, ale światła tylne jakiegoś samochodu już kiedyś
    > wydały mi się jakieś dziwne jak obracałem głowę. Tylko skąd tam prąd
    > zmienny - może ktoś PWM-em zrobił pozycyjne/stop.

    Jasne, że PWM. To chyba naturalne rozwiązanie. Ale dlaczego na tak
    niskiej częstotliwości? Da się na tym coś przy oszczędzić, czy po
    prostu ktoś nie pomyślał? W nowych samochodach częstotliwości już
    są chyba wyższe, ale stare wciąż jeżdzą. Powinni to objąć jakimś
    programem naprawy i wymiany, tak jak w przypadku zacinających się
    pedałów.

    --
    Jarek