    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: LCD w niskich temperaturach...
    Date: Mon, 14 May 2012 19:02:02 +0200

    >A może pod wyświetlacz dać parę oporników aby go grzały prawie
    >bezpośrednio,
    >tylko trza dać pomiar temp i regulację aby w lecie go nie grzały.

    pomiar temperatury akurat jest, tyle, że nie bardzo bym chciał oporniki, bo to
    jakoś nue budzi mojego zaufania...
    Może raczej jakaś mikrogrzałka czy coś.
    Tu są fajne folie

    http://tnij.org/qoix

    ale to się chyba nie da zastosować. Z tyłu na LCD się nie da, o tam PCB z
    sterownikiem LCD jest.
    Na przedzie bez sensu.

    W RS są folie do podgrzewania LCD (
    http://pl.mouser.com/ProductDetail/Conflux/HF-30-101
    6/?qs=a0YApcEzQitqYiWgD7kET8TQR%252bweVc2Q8HVon7cXae
    4%3d )
    Ale drogo - 29E przy 10 szt. czyli około 125 zł. A wiadomo, tniemy koszty...

    Moje urzadzenie pracuje pionowo, czyli wyświetlacz też jest pionowo, tuż za
    prostokątnym otworem w aluminiowym froncie.
    Czyli jak piszę "pod" LCD, to mam na myśli poniżej jego dolnej krawędzi, kiedy
    trzymamy go pionowo.
    No i wtedy konwekcyjnie powinien się trochę ogrzać pewnie.
    Ale to bym potrzebował jakiejś "grzałki" o średnicy nie większej niż ze 6mm, i
    długości do 90mm.

    Może jakaś grzałka z obudowy od kamery CCTV ?
    Muszę zobaczyć co tam siedzi.

    --
    Pozdr
    JanuszK