    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Date: Tue, 7 Dec 2010 23:31:30 +0100

    Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości

    > No to powinni mi polecic samsunga a nie LG ktore tez bylo taniej akurat bo
    > promocja. Ogolnie na polkach widzialem ze taki sam tv w wersji samsung byl
    > drozszy o kilkaset zł.

    W takim przypadku nie kupuje się w sklepie. Ja swojego Samsunga widziałem w
    Media Ekspercie za 2999, w Media Markcie za 3333,
    a kupiłem w sklepie internetowym za 2366 :) Z dostawą kurierem do domu.

    > Moze... moze LG sie poprawilo. Wspominano mi tez ze thompson sie ponoc
    > niedlugo wybije bo technologicznie robia coraz lepiej.

    Nigdy, ale to NIGDY nie słuchaj sprzedawcy w sklepie. Nigdy od nich nie
    usłyszysz prawdy. Wiesz, jak to działa?
    Jedzie sobie przedstawiciel LG (lub innej firmy, bo wszystkie tak działają)
    po sklepach, i oferuje sprzedawcom ekstra premię za sprzedaż ich produktów.
    I od tej chwili sprzedawcy będą chwalić LG jak lekarstwa na raka.