  • Data: 2010-12-07 22:50:01
    Temat: Re: LCD, LED , PLAZMA ???
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 7 grudnia 2010 14:26, Norbert wyraził następujacą opinię:
    > pawell32 napisał(a):

    > No, ale pewnie mowisz tu o LED tylko krawedziowym.
    > Czyli taki LCD z dodatkiem LED. Z tego co wiem pełne LED matrycy to ceny
    > od 4tys w gore.

    Znaczy co? Każda komórka podświetlona osobną diodą? Na to nie licz,
    podświetlane są obszary o całkiem sporej wielkości.
    A wymysły ze zmianą jasności aby "dynamicznie podnieść kontrast obrazu do
    niebotycznych wartości" możesz od razu olać - jedyny skutek to irytacja gdy
    fragmenty obrazu dynamicznie zmieniają jasność.

    Jeśli chcesz się czymś kierować to parametrami obrazu po _wyłączeniu_
    polepszaczy, w prasie można znaleźć takie dane.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt