  • Data: 2010-11-01 17:34:07
    Temat: Re: LCD -LED- 46`` - jaki ??
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Sony, Panasonic

    to pewnie i tak wszystkie sa robione w
    > tej samej fabryce w Chinach

    Właśnie nie wszystkie.

    sony produkowany jest na Węgrzej o ile pamiętam.
    lg natomiast we Wrocławiu.
    ale dla mnie lg to kicha.

    Zgadzam się, LG totalna porażka.

    do kompa podłączasz przez hdmi, więc nie ma problemu.
    Bardziej kierowałbym się gwarancją.

    Nie zawsze przez HDMI. Dwie marki przodują. Sony i Samsung. W salonie mam
    Sony 4 cali-nie mam zastrzeżeń. W sypialni Samsung 40 cali. wydaje mi się,
    że pryz podobnej cenie TV Samsunga są lepiej wyposażone. Przy zakupie TV dla
    znaczenie również miało wifi, możliwość podpięcia twardego dysku przez USB,
    możliwość odtwarzania plików HD (mkv), czytanie polskich napisów, gwarancja
    i przy drugim zakupie wybrałem samsunga właśnie ze względu na wyposażenie.