  • Data: 2009-04-15 12:28:53
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Apr 2009 14:18:43 +0200, na pl.rec.telewizja, Cavallino napisał(a):

    > A co to ma wspólnego z formatem obrazu?
    > Oczywiście że potrafię.

    jak to? masz taki obraz... wyswietlany format 4:3 i do tego slaby sygnal SD
    (analogowy), chcesz go ogladac na powierzchni 16:9 LCD i jak go ustawisz
    zeby bylo ok ? Tak aby ten obraz bykl bez artegaktow i innych
    niedoskonalosci jaie tworzy duzy LCD... tylko nie mow mi abym zmienil
    zrodlo sygnalu, bo to czasem po prostu nie mozliwe jest