  • Data: 2011-01-02 14:59:24
    Temat: Re: LCD 192x64 w Bascom
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w wiadomości
    news:ifq1ci$ehl$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz tworzyć poważne projekty to zainteresuj się może od razu AVR GCC,
    > bo przy bascomie to będziesz prędzej czy później płakał.

    Nie.Ten projekt nie będzie taki poważny. Myślę że na początek wystarczy Bascom a
    gdy się okaże że przy którymś kolejnym kiedyś będzie za mało to pomyślę o AVR
    GCC.

    Znalazłem biblotekę do Bascoma obsługującą KS108 192x64 czyli w wersji z trzema
    sygnałami CS0-CS2
    Zastanawiam się czy obsłuży ten wyświetlacz który mam akurat w posiadaniu.

    Marek