  • Data: 2011-01-27 19:55:22
    Temat: Re: LCD 17" polepszenie jakości przez DSUB
    Od: "meepmeep" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa dotyczy filtrów na karcie!

    ale filtry na karcie wykluczam bo na innym LCD jest ŻYLETA

    > Zrób zdjecie, ocenimy czy to odbicie czy romycie.

    jest to odbicie, założyłem na drugi koniec tego wbudowanego kabla ferryt
    (taki okrągły) i jest troche lepiej - oryginalnie go nie było, widać jednak
    wyraźnie pojedyńczy cień:
    cieniutka czarna linia rzuca pojedyńczy blady cień, podwójna gruba linia
    rzuca ciemniejszy i wyraźniejszy cień

    btw ja patrzę na allegro po ile chodzą monitory to mi się odechciewa
    kombinowania:)
    http://allegro.pl/monitor-19-sxga-1280x1024-nowy-gwa
    -12-fvat-i1433434168.html