  • 11. Data: 2015-08-03 16:48:01
    Temat: Re: L~adowanie baterii e-papierosa
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 03.08.2015 15:00, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No więc właśnie to robienie skrętów z drutu oporowego mnie rozśmieszyło.
    > Wsześniej zabawną zdała się sama nazwa -- papieros *elektroniczny*.
    > Zupełnie jakby istotą działania tej faji był jakiś scalony śmierdzitron
    > krzemowy. A to przecież jest jakiś zwykły mikrokociołek do podgrzewania
    > smroda grzałką na prąd.

    Nie palę tego świństwa, ale znajomy "e-palacz" mówił mi że są i takie z
    niezłym kawałkiem elektroniki - liczą "zassania", zużycie olejków itd.
    itp. a po podłączeniu usb pozwalają obejrzeć "statystyki".

    > Chyba teraz jest jakiś kodeks filmowy całkiem zabraniający pokazywania
    > palenia na ekranie. "Elektronicznego" może też.

    Nie wiem jak w naszej kinematografii, ale zachodnia raczej tego nie ma,
    w filmach z tego roku normalnie jarają szlugi.

    Jakub Rakus

  • 12. Data: 2015-08-03 17:04:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > Nie palę tego świństwa, ale znajomy "e-palacz" mówił mi że są i takie z
    > niezłym kawałkiem elektroniki - liczą "zassania", zużycie olejków itd.
    > itp. a po podłączeniu usb pozwalają obejrzeć "statystyki".

    Spodziewam się, że może tam być mikroprocesorowe sterowanie wtryskiem
    zajzajeru i licznik sztachnięć (w kontekscie papierosów lepszy by był
    Bluetooth niż USB). Jednak choćby nie wiem ile elektroniki włożyć do
    samochodu, to on wciąż będzie spalinowy.

    > Nie wiem jak w naszej kinematografii, ale zachodnia raczej tego nie ma,
    > w filmach z tego roku normalnie jarają szlugi.

    Nie palę się do oglądania najnowszych produkcji, więc nie będę polemizował
    i przyjmuję do wiadomośc.

    Jarek

    --
    Wszyscy jarają szlugi, to jest temat długi
    Siostra zbiera aktorów, brat wycina piłkarzy

  • 13. Data: 2015-08-03 17:05:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ujmij bo masz z czego. Skąd tam arsen, kadm i te inne podobne, na dodatek w śladoych
    ilościach? W glikolu etylenowym go nie ma, w glicerynie też nie ma, sznurek jest z
    ceramiki, Nawet jak by w sznurku występowały jako zaniecztszczenia to za niska
    temperatura żeby te metale wyrwać, Poza tym one będą występowały w postaci związkóe
    chemicznych a nie czystych metali. Piszesz że mechanicznie płyn się rozpyla. To
    ciągnij bez prądu i opisz efekt. Potem takie teksty jak napisałeś ktoś głupszy od
    Ciebie łyknie jak młody pelikan i bzdury stają się prawdą. Jakiegoś profesora od płuc
    pytali o szkodliwość bateryjnych papierosów. Wyszło że to błyskawiczna śmierć na
    baterie. Ale odpowiedzić co wchodzi w skłąd płynu nie potrafił. Teraz jakąś ustawę o
    ochronie zdrowia wymyślili. Jest i o e papierosach. Jakiś głupi chuj wymyślił że
    maksymalna pojemność zbiorniczka na płyn to 2 ml, żeby nie przedawkować. To powinien
    też wymyślić że największa pojemność kieliszka do wódki to 25ml. Mowią że hełmu
    wojskowego nie da się ałyć na lewą stronę. Jak czytm o kadmie w parze z e papierosa i
    pojemności zbiorniczka żeby nie przedawkować to odnosze wrażenie że jednak z hełmem
    wojskowym jest to możliwe bo są tacy co im się udało.

  • 14. Data: 2015-08-03 17:14:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestań pierdolić. Jedyne jakie mi się wtryskiwanie z tym co napisałeś kojarzy to że
    z niepełnego wytrysku jesteś.

  • 15. Data: 2015-08-03 17:37:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-08-03 15:00, Jarosław Sokołowski wrote:
    [...]
    > Chyba teraz jest jakiś kodeks filmowy całkiem zabraniający pokazywania
    > palenia na ekranie. "Elektronicznego" może też.
    No np. w drugim sezonie True Detective który leci teraz na HBO pani jara
    sobie e-szluga.

  • 16. Data: 2015-08-03 17:44:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JDX pisze:

    > No np. w drugim sezonie True Detective który leci teraz na
    > HBO pani jara sobie e-szluga.

    Ale czy można o niej powiedzieć, że robi to choć w połowie
    tak spektakularnie, jak e-Janda?

    Jarek

    --
    Pora wracać, bo papieros zgaśnie
    Niedługo, proszę pana, będzie rano

  • 17. Data: 2015-08-03 18:36:24
    Od: RR <m...@w...pl>

> [...]
    > Bluetooth niż USB). Jednak choćby nie wiem ile elektroniki włożyć do
    > samochodu, to on wciąż będzie spalinowy.

    Trudno oczekiwać od Ciebie empatii dla e-palaczy, ale człowiek
    nauki/techniki jakim niewątpliwie jesteś, powinien trochę ogarniać -
    jak to mówi młodzież.
    Jak można parowanie powierzchniowe (w temperaturze niższej niż
    temperatura wrzenia cieczy które są głównymi składnikami płynu do e-p -
    glikolu propylenowego i gliceryny) porównywać ze spalaniem?

    --
    rry

  • 18. Data: 2015-08-03 18:48:38
    Od: JK <j...@i...pl>

> [...]
    pojemności zbiorniczka żeby nie przedawkować to odnosze wrażenie że jednak z hełmem
    wojskowym jest to możliwe bo są tacy co im się udało.

    Głupiś kogutku, masz mały rozumek i niewiele pojmujesz.

    http://scholar.google.pl/scholar_url?url=http://dx.p
    los.org/10.1371/journal.pone.0057987%3Bjsessi&hl=pl&
    sa=X&scisig=AAGBfm09xupEZwkwNtKU1fsLD2sADGAdZw&nossl
    =1&oi=scholarr&ved=0CCIQgAMoADAAahUKEwjK2KDZro3HAhUl
    c3IKHSURBxg

    JK

  • 19. Data: 2015-08-03 19:21:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy metodach badań jakie zastosowali w powietrzu ze środka Puszczy Białowiesiej też
    by znaleli rtęć, ołów, kadm, uran i resztę tablicy Mendelejewa.

  • 20. Data: 2015-08-03 19:30:02
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Przy metodach badań jakie zastosowali w powietrzu ze środka Puszczy Białowiesiej
    też by znaleli rtęć, ołów, kadm, uran i resztę tablicy Mendelejewa.

    Zgadza się.

    JK