  • 31. Data: 2015-08-03 22:44:58
    Temat: Re: L~adowanie baterii e-papierosa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JK pisze:

    > Uuuu słabo. Liczyłem na jakąś merytoryczną ripostę-kilera.
    > A tu co? Bzdety na poziomie Ikselki. Blado, dziadek nie dał rady.
    > Może wieczornych ziółek nie wypiłeś?

    200 ml rioja 2004 (4 n$\pi$). Ekstra ripostę należy zamawiać
    z trzydniowym wyprzedzeniem (płatne przelewem z góry).

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2015-08-03 22:47:56
    Od: JK <j...@i...pl>

    > 200 ml rioja 2004 (4 n$\pi$). Ekstra ripostę należy zamawiać
    > z trzydniowym wyprzedzeniem (płatne przelewem z góry).

    No właśnie, alkohol ci nie służy. Słabo po nim kojarzysz. Sugeruję rumianek.

    JK

  • 33. Data: 2015-08-03 22:55:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JK pisze:

    > No właśnie, alkohol ci nie służy. Słabo po nim kojarzysz.
    > Sugeruję rumianek.

    Służy, w takich dawkach służy każdemu. A rumianek może jutro.
    Albo lepiej mięta.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2015-08-04 10:14:56
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > To po prostu modne słowo, a właściwie modny przedrostek "e-". Na zasadzie
    > mody pojawiła się jakiś czas temu "forma elektroniczna" jako określenie
    > dla rodzaju zapisu informacji. O plikach na dysku CD mówi się, że są
    > "w formie elektronicznej", choć przecież nijakiej elektroniki w tym nie
    > ma, najwyżej chemia jakichś polimerów.

    To zupełnie tak jak z definicją hardware/software.
    Hardware, to część systemu, którą można kopnąć.
    Software, to część systemu, której nie da się kopnąć.

    Uprzedzam pytana dodatkowe - dyskietka (choćby jeszcze "floppy") to jest
    hardware.
    :-)

  • 35. Data: 2015-08-04 12:20:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > To zupełnie tak jak z definicją hardware/software.
    > Hardware, to część systemu, którą można kopnąć.
    > Software, to część systemu, której nie da się kopnąć.

    Skopany software widziałem niejednokrotnie. Więc nie ma, że się nie da.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2015-08-18 06:18:57
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    3 sierpnia 2015 13:31 Użytkownik "JK" napisał w
    news:mpnjb2$npc$1@dont-email.me ...
    :
    :W dniu 2015-08-02 o 22:57, (c)RaSz pisze:
    :
    : >
    : > Ja byłem nastawiony na to, by wyszukać gdzieś e-zestaw ze standardowymi
    : > ogniwami typu AAA, lecz nie ma takich nigdzie! (A może ktoś-coś słyszał?
    : > Niech da znać!).
    :
    : Są takie przystosowane do ogniw wymiennych, ale nie AAA tylko 18650 albo
    : 18350.
    : http://www.ecygaretka.pl/pl/p/E-PAPIEROS-MOD-VAMO-V5
    -18650-BODY/490
    :

    Jakoś wcześniej zapomniałem zerknąć w zapodany "sznureczek", a tam - smakołyki!
    E-faja wyposażona jest w elektronikę chyba nawet większą, niż w pierwszych
    telefonach GSM. Chip najwyraźniej umie znacznie więcej, niż to, co jest w
    tańszych zestawach. Regulacja napięcia, bądź (alternatywnie) mocy, wyświetlacz
    OLED, i sporo innych bajerów. Jeno trochę to-to drogie, ale pewnie z czasem, gdy
    się już zamortyzuje część nakładów - producent cenę obniży, zgodnie z tzw.
    "regułą ?" (jeśli kto nie wie "co-to" - chętnie wyjaśnię)...

    Ale tekst niniejszy skrobię w związku z dziwnym zachowaniem mojej e-fajki, a
    raczej jej ładowarki. Ładuję via USB co drugi dzień, i choć na początku
    zajmowało to jakieś 9-10 godzin, to później się ustabilizowało tak, że gdy
    wtykam do prądu przed snem, to rano już dioda sygnalizuje naładowanie. Czyli tak
    naprawdę nie wiem, ile trwał pełny "zasys" mocy. Ale tak sobie wymyśliłem, aby
    po ładowaniu z środy na czwartek - używać ogniwa aż przez 3 dni, czyli podpiąłem
    ogniwo do prądu dopiero w sobotę wieczorem. Po czym zaglądam sporo po południu
    dnia następnego, a tu świecą się obie diody: że nadal trwa ładowanie. Po...
    16-tu godzinach! Coś to nie halo, więc wypiąłem czym prędzej z zasilania. No a
    gdy po kolejnych 2 dniach używania załączyłem znów ładowanie, to już po 5
    godzinach lampki ni z tego, ni z owego zamigotały, ale zamiast zasygnalizować
    jakąś sensowną "zmianę stanu" - powróciły do informacji "ładowanie w trakcie",
    czyli jakby nadal ogniwo było głodne. No to czemu migotało (ono, i ładowarka)?
    Coś mi wygląda na to, że spieprzyło się to czy tamto. Ktoś rozumie czego ten
    chip ładowarki chce, albo czy mógł się zbiesić?

    --
    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
    dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy ZNACZNIE bardziej.

  • 37. Data: 2015-08-18 08:16:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na ile wystarcza Ci np. 10ml płynu?

  • 38. Data: 2015-08-18 23:38:19
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w
    ps.com ...
    :
    : Na ile wystarcza Ci np. 10ml płynu?
    :

    circa about na tydzień, bo jakoś ciągle sięgam po te zwykłe, i palę ich niewiele
    mniej :(
    No ale mam nadzieję, że z wolna uda mi się to ograniczyć, na korzyść
    elektronicznego