  • 21. Data: 2015-12-22 21:07:55
    Temat: Re: Kwik pisiorków za 3...2...1...
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-12-22 o 14:28, J.F. pisze:

    > Poogladac pogromcow mitow. Nic tak dobrze nie otwiera sejfow jak woda i
    > kawaleczek dynamitu.
    > A pieniadze wyschna :-)

    O ile wcześniej nie spłoną wewnątrz sejfu, podpalone lancą tlenową. Tak
    się OIDP skonczył ten odcinek.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 22. Data: 2015-12-22 21:45:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 20:16:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Az tak, to i ja nie jestem chemikiem :-)
    > Ale zaraz - czern anilinowa sie chyba w wodzie nie rozpuszcza ...

    Tyle żeby wystarczyło to sie rozpuści.

    > Nadkrytyczny sie nie nadaje.
    > Ale jesli urzadzenie jest szczelne, to z podkrytycznym nie ma
    > problemu.
    > Ale pewnie nie jest ... uszczelnic pianka do opon :-)

    Gazobetonem zalać, nabierze mocy to ciśnienie skoczy.

    > A tam wszystkie ... ale troche trzeba by rozwiercic.

    > Myslisz, ze wsrod bankowcow nie znalazlby sie jakis, ktory by za
    > polowe lupu spojrzal ulgowo ?
    > I nie mowie tu o polowie z 500zl, ale polowie z miliona, w sytuacji,
    > gdy mu przyniesli juz sto milionow w kolorze ...

    Jeszcze trochę i pójdę do telewizji zaproponować scenariusz na kilka nowych odcinków
    Olsenbanden. Akurat blisko mam, kilka ulic :-)

  • 23. Data: 2015-12-23 16:03:26
    Od: 4...@g...com

    Do tylu jestescie z technika. Polska policja szuka goscia co spreparowana karta
    zmusza wejscie bankomatu w tryb serwisowy i wyplaca sobie pieniadze.

  • 24. Data: 2015-12-23 16:10:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    >O ile wcześniej nie spłoną wewnątrz sejfu, podpalone lancą tlenową.
    >Tak się OIDP skonczył ten odcinek.

    Ale to nie jest jedyna metoda zrobienia malej dziurki.
    Mozna wiertarka, w stali mozna elektrodrazarka, waterjetem, laserem.

    Mozna ladunku kumulacyjnego sprobowac, ale to chyba przerost ambicji -
    dwa wybuchy :-)

    A swoja droga - jakis delikatniejszych palnikow nie ma ?
    O, sa - plazmowe.

    No prosze - komus sie palic bardzo chcialo
    https://www.youtube.com/watch?v=MFr71MAFeD0

    Zreszta - nie takie reczy my ze szwagrem otwierali bez jakiejs
    nowoczesnej techniki
    https://www.youtube.com/watch?v=r7tU2W4RsEc
    https://www.youtube.com/watch?v=DuyJs-tLSHA

    I jakos farba ich nie wystraszyla.

    J.

  • 25. Data: 2015-12-23 16:48:54
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-12-23 o 16:10, J.F. pisze:

    > Ale to nie jest jedyna metoda zrobienia malej dziurki.
    > Mozna wiertarka, w stali mozna elektrodrazarka, waterjetem, laserem.

    I te elektrodrążarki czy waterjety to w wersji *kieszonkowej*, którą XXI
    wieczni kasiarze biorą na robotę ? :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 26. Data: 2015-12-24 02:00:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 21 Dec 2015 15:21:15 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > bo to się naogląda amerykańskich filmów i potem myśli, że bomba ma
    mieć
    > dużo kabelków i mrugających lampek :)

    Ale sąd się pochwalił, że przez oskarżonego musiał aż 4 książki o
    tetroryzmie przeczytać, by "zrozumieć umysł terrorysty".

    --
    Marek

  • 27. Data: 2015-12-24 10:42:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Dec 2015 16:48:54 +0100, PeJot napisał(a):
    > I te elektrodrążarki czy waterjety to w wersji *kieszonkowej*, którą XXI
    > wieczni kasiarze biorą na robotę ? :)

    elektrodrazarka moglaby byc w wersji walizkowej.
    Waterjet chyba tez.

    J.

  • 28. Data: 2015-12-24 11:33:56
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-12-24 o 10:42, J.F. pisze:

    > elektrodrazarka moglaby byc w wersji walizkowej.
    > Waterjet chyba tez.

    A zasilanie z kieszeni ? :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 29. Data: 2015-12-26 13:33:21
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-21 o 13:40, Konrad Anikiel pisze:

    > A to przynajmniej jakiś inżynier?

    Każdemu według zasług ;)
    http://www.goethezeitportal.de/fileadmin/Images/db/w
    iss/bildende_kunst/weihnachten/stille_nacht/Klimsch_
    Bescherung__500x707_.jpg

  • 30. Data: 2015-12-28 10:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Dec 2015 11:33:56 +0100, PeJot napisał(a):
    > A zasilanie z kieszeni ? :)

    Bywa, ze uczynny wlasciciel gniazdko udostepni obok sejfu :-)

    Ale np myjki wysokocisnieniowe z wlasnym silnkiem spalinowy sa, i
    nadal nie sa duze.

    J.