  • 1. Data: 2009-03-11 23:24:56
    Temat: Kwiatek z DPR
    Od: l...@l...localdomain

    Na dpreview.com postanowili przetestować Sigmę 10-20. Sam test
    nie odbiega zbytnio od reszty, ale we wnioskach ciekawostka:

    #v+
    On Four Thirds, the new Olympus Zuiko Digital ED 9-18mm F4-5.6
    offers a wider angle of view and markedly superior optics in a
    lighter and more compact package
    #v-

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 2. Data: 2009-03-12 00:35:50
    Temat: Re: Kwiatek z DPR
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > On Four Thirds, the new Olympus Zuiko Digital ED 9-18mm F4-5.6
    > offers a wider angle of view and markedly superior optics in a
    > lighter and more compact package

    On Four Thirds = w przypadku Sigmy przypiętej do 4/3.

  • 3. Data: 2009-03-12 06:34:32
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > On Four Thirds = w przypadku Sigmy przypiętej do 4/3.
    > [...]

    Słuszna uwaga. A już zaczynałem się zastanawiać jak przy zaledwie o 1mm
    krótszej nominalnej ogniskowej (faktyczna różnica może być nieco inna, ale
    nie są to jakieś dramatyczne rozbieżności) kąt widzenia może być większy
    przy jednak sporo mniejszej matrycy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2009-03-12 10:10:08
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > On Four Thirds = w przypadku Sigmy przypiętej do 4/3.

    Tak też można to odczytać... Ale pewnie nie tylko ja się zasugerowałem
    w tym przypadku tym, że cały test dotyczył Sigmy przypiętej do N D300,
    więc i to porównanie pewnie tyczy S na D300.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 5. Data: 2009-03-12 10:14:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain wrote:
> [...]
    > w tym przypadku tym, że cały test dotyczył Sigmy przypiętej do N D300,
    > więc i to porównanie pewnie tyczy S na D300.

    To by było in four thirds.