  • Data: 2011-09-21 13:02:36
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-21, Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> wrote:

    > Sure. Widzę to nieraz, jak to motocyklisci omijają korek. Stają na
    > środku przed pierwszym samochodem a następnie nie zauważają zmiany
    > świateł i zwlekają z ruszeniem.
    > Faktycznie skraca to niesamowicie korki - zwłaszcza opóźnianie ruszenia
    > samochodów.

    Ile widujesz takich przypadkow na ile normalnych gdzie motocyklista
    startuje i znika? Bo ja to czesciej widze trzymajacych w jednej rece
    telefon, w drugiej jedzenie, zanim taki zobaczy zielone, wrzuci bieg i
    ruszy to mija 5 sekund. Czesto mam tak ze dojezdzam w korku do swiatel,
    zaswieca sie zielone gdy jestem jeszcze 3 samochody przed - zanim rusza
    to je w tym czasie omijam i jade pierwszy, wiec?

    > Jaaasne.. jak najpierw zauważy zmianę świateł bedąc np. zagadanym z tym
    > co stoi obok niego, albo nie jedzie na rozklekotanym skuterze albo ma
    > przed sobą zakręt.

    Problem z czytaniem? Motocykl != rozklekotany skuter.

    --
    Artur