  • Data: 2011-09-21 14:38:29
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-21 13:02, AZ wrote:

    > Ile widujesz takich przypadkow na ile normalnych gdzie motocyklista
    > startuje i znika?

    Tych co widuje na codziennej trasie nie ma zbyt wielu ogólnie. A jak już
    są, to dla czystej ciekawości zwracam uwagę jak się zachowują. Z reguły
    jeśli na światłach stanie dwóch koło siebie, to prawie zawsze zaczynają
    ze sobą rozmawiać - co drugi to znajomy ?
    Przeważnie jak już staną jako pierwsi to mają gdzieś czy ruszą od razu
    czy po X sekundach - conajwyżej przejadą jeden-dwa samochody mniej.

    Jak w końcu zamontuję rejestrator to przedstawię stosowne dowody.

    > Bo ja to czesciej widze trzymajacych w jednej rece
    > telefon, w drugiej jedzenie, zanim taki zobaczy zielone, wrzuci bieg i
    > ruszy to mija 5 sekund. Czesto mam tak ze dojezdzam w korku do swiatel,
    > zaswieca sie zielone gdy jestem jeszcze 3 samochody przed - zanim rusza
    > to je w tym czasie omijam i jade pierwszy, wiec?

    Moment monent. Rozmawiamy o tym, ze: dołożenie motocyklisty na przód
    zamiast pozostawienie go w kolejce skraca korek. Co mają do tego ludzie
    w samochodach ?

    > Problem z czytaniem? Motocykl != rozklekotany skuter.

    Co ma ? Ano to, że postępuje dokładnie tak samo jak motocyklista i
    porusza się tego samego typu pojazdem. Sorry ale dla mnie, to jeden wór:
    dwukołowy pojazd silnikowy uzurpujący prawo do stawania na światłach w
    pierwszym rzędzie.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik