  • 41. Data: 2013-10-01 22:39:51
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Średnio Ci idzie - szukaj, skoro krótkie wyjaśnienie nie
    > wystarczyło.

    Tobie za to w dalszym ciągu idzie beznadziejnie.
    Moim zadaniem nie jest szukanie za ciebie argumentów, które chcesz
    przedstawić.
    W ten sposób dalej to gadaj sam ze sobą.

  • 42. Data: 2013-10-01 22:51:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 22:39, Czesław Wiśniak pisze:

    > Tobie za to w dalszym ciągu idzie beznadziejnie.

    Hmmm, zdaje się, że to Ty się nie przygotowałeś do dyskusji.

    > Moim zadaniem nie jest szukanie za ciebie argumentów, które chcesz
    > przedstawić.

    Argumenty z mojej strony już padły, a jak chcesz szczegółów, to
    sobie poszukaj (już je przedstawiałem). Na obecną chwilę to musisz
    szukać argumentów dla siebie - ja ich mam wystarczająco wiele. Teksty
    o HGW możesz sobie darować.

    > W ten sposób dalej to gadaj sam ze sobą.

    To nie mnie dręczą FR i nieznajomość faktów :P

  • 43. Data: 2013-10-01 23:15:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Hmmm, zdaje się, że to Ty się nie przygotowałeś do dyskusji.

    Hehe, chciałeś przykład to ci przedstawiłem. Przykład doskonały i jak widać
    nie jestem w tym osamotniony w przeciwieństwie do ciebie.

    > Argumenty z mojej strony już padły, a jak chcesz szczegółów, to
    > sobie poszukaj (już je przedstawiałem).

    Nie ma sensu szukać czegoś, czego nie ma.

    > Na obecną chwilę to musisz
    > szukać argumentów dla siebie - ja ich mam wystarczająco wiele.

    Właśnie widzę. Argument to "twoje archiwum" tylko zdaje się, że nie wiesz
    które :)

    > To nie mnie dręczą FR i nieznajomość faktów :P

    Fakty są takie, że chciałeś błysnąć ale zabrnąłeś w ślepą uliczkę :)

  • 44. Data: 2013-10-01 23:28:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?

    Tak długo, az zmienisz obowiązujące standardy.
    A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytającego
    wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomości.
    To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym.
    Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 45. Data: 2013-10-01 23:28:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne
    > jak narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę
    > postawić. Jeżeli umówiliśmy się, że z ważnych powodów (nasze
    > bezpieczeństwo, zdrowie, życie) w pewnych miejscach musimy jeździć
    > wolniej, to jedyną sensowną konsekwencją jest zapewnienie tego, abyśmy
    > tam rzeczywiście z taką prędkością jeździli. A radar jest chyba
    > optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo
    > nie tylko nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić.

    Czy jeżeli umówilismy sie, ze w okreslonych sytuacjach policja może użyć
    siły wobec obywatela, to na podstawie tej umowy godzisz sie, aby policjant
    dał ci w pysk kiedy mu sie podoba?

    Umówiliśmy sie, ale służby tej umowy nadużywaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 46. Data: 2013-10-01 23:28:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 23:15, Czesław Wiśniak pisze:

    > Hehe, chciałeś przykład to ci przedstawiłem. Przykład doskonały i jak
    > widać nie jestem w tym osamotniony w przeciwieństwie do ciebie.

    Poszedłeś na łatwiznę bez sprawdzenia faktów i tyle. W przeciwieństwie
    do Ciebie np. Shrek wie o czym mowa, ponieważ była o tym dyskusja
    i to całkiem długa.

    > Nie ma sensu szukać czegoś, czego nie ma.

    Masz rację, lepiej zostać ignorantem niż zgłębić temat :>
    Ostatnimi czasy modne...

  • 47. Data: 2013-10-01 23:48:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Poszedłeś na łatwiznę bez sprawdzenia faktów i tyle. W przeciwieństwie
    > do Ciebie np. Shrek wie o czym mowa, ponieważ była o tym dyskusja
    > i to całkiem długa.

    Fakty są takie, że zrobiono 30km/h w celu łupienia kierowców ustawiając
    dodatkowo w bliskiej odległości SM z kolejnym FR, a ty w dalszym ciągu nie
    potrafisz przedstawić argumentów na obronę idiotycznie i bezcelowo
    rozwijając wątek.
    Być może liczysz, że znajdziesz durnia i ktoś zrobi to za ciebie ale obawiam
    się, że mozesz się zawieść bo tego zwyczajnie nie da się obronić :)

    > Masz rację, lepiej zostać ignorantem niż zgłębić temat :>
    > Ostatnimi czasy modne...

    To zacznij to robić bo inaczej nigdy nie zmądrzejesz.

  • 48. Data: 2013-10-02 00:06:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ale masz jakieś wsparcie? Ileś ludzi cię popiera? Jakieś nicki, nazwiska?

    HGW go popiera.. i Galas ;)

  • 49. Data: 2013-10-02 00:40:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Zdecydowanie ma.

    Pisałem. Te artykuł z G.. są przygotowane wzorcowo.

    > Mój np. "potrafi", co faktu nie zmienia.

    Czego nie zmienia?!

    Nie ma dokładnie żadnego powodu, by łamać linie w środku ekranu, gdy sprawny
    czytnik zawija je na krawędzi ekranu. To byłby postulat na rzecz
    archaicznych terminali, których już się nie używa i dla których tekst o
    którym mowa akurat był odpowiednio zakodowany, by właśnie u nich łamały się,
    gdy u innych mogły zawijać.

    > To że uważasz iż samochód jest lepszy od tramwaju, bo nie musi wyskakiwać
    > z torów żeby pojechać nie tam gdzie trzeba, wcale nie powoduje że jazda
    > samochodu chodnikiem lub DDRką jest "lepsza".
    > Szczytem takiej argumentacji byłoby wykazanie, że masz lepszy samochód,
    > bo może jeździć pod prąd i Radosław powinien sobie taki sprawić :>

    I co to ma do czytników ? Normalny czytnik zawija. Jak nie zawija to może
    pokazać połamane źródło.

    > Uwaga dotyczyła treści postu, a nie tego że umiesz czytać.

    Jest zupełnie niedorzeczne by łamać tekst jak można go przesłać niepołamany
    tak, by nadawał się do swobodnej przezentacji.

  • 50. Data: 2013-10-02 00:44:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie jest, ale żeby to zrozumieć trzeba dorosnąć.

    Ty głąbie najpierw dorośnij a potem zabieraj się za pouczanie innych w
    tematach których nie znasz