  • 31. Data: 2013-10-01 21:45:37
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 21:42, masti pisze:

    > fotoradar prz Karowej to chyba najlepszy przykład w Warszawie

    Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi...

  • 32. Data: 2013-10-01 21:46:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-01 21:26, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?

    Nie jest, ale żeby to zrozumieć trzeba dorosnąć.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-10-01 21:47:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 21:32, ToMasz pisze:

    > czyli jednak wiesz o co "kaman",

    Oczywiście, że wiem - pełno było tego w internecie, tylko wiele
    osób nie zauważyło, że zgodnie z obowiązującymi przepisami nie
    jest możliwa taka zabawa. Ot jak zwykle rzucono coś pelikanom
    na żer...

    > ale pewna cecha charakteru nie pozwala
    > Ci się do tego przyznać, a inna nakazuje Ci kopać leżącego

    Jak bardzo chcesz pisać o tego typu sprawach, to proponuję
    najpierw skupienie się na szczegółach, a nie bredzenie
    o "mykach" itd.

  • 34. Data: 2013-10-01 21:50:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 21:44, Czesław Wiśniak pisze:

    > To jest właśnie najlepszy, jaki jest kontrargument ?

    Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu
    FR nie miała żadnego związku z problemami metra, zamknięciem
    tunelu i objazdami, z których przyczyny zostało postawione
    ograniczenie, do którego FR dostosowano.

    Bredzisz:>

  • 35. Data: 2013-10-01 21:59:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 21:38, Artur Miller pisze:

    > pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do
    > skrzyżowania na A2. Dwupasmowa droga po częściowym remoncie nawierzchni.
    > Niespodziewanie z ograniczenia do 80 (poza granicą obszaru zabudowanego
    > do 100) zrobiło się nagle 50 na całej długości. Namiętne suszenie 24/7.
    > Po medialnej burzy znów jest 80 i 100 ... a kompletnie nic się nie
    > zmieniło.

    A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet
    ciekawe :P

  • 36. Data: 2013-10-01 22:01:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > tunelu i objazdami, z których przyczyny zostało postawione
    > ograniczenie, do którego FR dostosowano.

    Wiele rzeczy jest w archiwum. Nie rozumiem dlaczego wysylasz mnie na drzewo
    skoro
    dokładnie pamietasz o czym była mowa.

    > Bredzisz:>

    To się okaże :)

  • 37. Data: 2013-10-01 22:12:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 22:01, Czesław Wiśniak pisze:

    > Wiele rzeczy jest w archiwum.

    Widzę, że masz tego świadomość, a jednak nie skorzystałeś.

    > Nie rozumiem dlaczego wysylasz mnie na
    > drzewo skoro
    > dokładnie pamietasz o czym była mowa.

    Tak naprawę to bezczelny jesteś - nie sprawdziłeś w archiwum, a
    jak napisałem w skrócie jak sprawa wyglądała to jeszcze piszesz,
    że na drzewo Ciebie wysłałem. Znaczy podwójna pomoc to wysłanie
    na drzewo. Cóż, to zdaje się nowe idzie:>

  • 38. Data: 2013-10-01 22:25:33
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jak bardzo chcesz pisać o tego typu sprawach, to proponuję
    > najpierw skupienie się na szczegółach, a nie bredzenie
    > o "mykach" itd.
    moment.
    stwierdzenie: pani pyta aby postawić 1=fotoradary do zarabiania
    moja odpowiedź: PAni pyta aby sprawdzić opanowanie materiału, zawsze wg
    tych samych zasad, z możliwością poprawki, z możliwością pomocy w
    opanowaniu materiału. Fotoradary... w pewnej części, może nawet w
    większości, stoją w miejscach takich jak "zebra" w centrum, skrzyżowanie
    na którym było "pińcet" wypadków... Co z resztą? wylotówki z miast,
    najlepiej 2 pasy w każdym kierunku, za przystankiem, w krzaczorach,
    "Iskra" pod linią WN.... Podałem przykład rzeczywiście nie z mojego
    życia - ale wyczytany w nie brukowej gazecie. Szczegóły, meritum sprawy
    - nie ulegają zmianie. Obniżenie prędkości jest jednym z wielu czynników
    (w tym przypadku najtańszym) które poprawiają nie tyle ilość wypadków,
    co kwotę potrzebną na wyrównanie strat powstałych w tych wypadkach. Ale
    tej minimalnie pozytywnej cechy pozbawione sa radary z drugiej grupy.
    poustawiane tam, gdzie kończy się miasto/wieś, tam gdzie poszerza się
    droga, tam gdzie nikną chodniki, bo niema dokąd nimi pójść..... Jeśli
    mieszkasz w Polsce, to doskonale wiesz o czym pisze, a trolujesz
    wszystkim jak mały Jasio.
    ToMasz

  • 39. Data: 2013-10-01 22:26:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > że na drzewo Ciebie wysłałem. Znaczy podwójna pomoc to wysłanie
    > na drzewo. Cóż, to zdaje się nowe idzie:>

    Niestety tak jak myslałem, placzesz się w zeznaniach
    i dlatego w idiotyczny sposób zaczynasz prowadzić te dyskusję, odchodząc od
    meritum.
    Pozostało ci "argumentum ad personam". Bez sensu, po co ?
    Skoro jest w archiwum to przytocz i podyskutujemy, inaczej jestes
    niewiarygodny.

  • 40. Data: 2013-10-01 22:31:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 22:26, Czesław Wiśniak pisze:

    > Niestety tak jak myslałem, placzesz się w zeznaniach

    Średnio Ci idzie - szukaj, skoro krótkie wyjaśnienie nie
    wystarczyło.