  • 21. Data: 2013-10-01 21:15:00
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 20:40, Czesław Wiśniak pisze:

    > Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i

    Wybierz może jakiś inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie
    i jakoś tak średnio się na argument nadaje.

    > Tak oto HGW igrala z ogniem.

    Tak, to jest argument. HGW się FR zajmowała. Zapomniałeś jeszcze
    o Galasie:>

  • 22. Data: 2013-10-01 21:20:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 20:59, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    u-fotoradarow-przez-straze-gminne-i-miejskie.html

    > Ha, czyli tak jak myślałem. Zmieniło się prawo w tej materii
    > i nadzór nad tym bałaganem. Jak najbardziej byłem i jestem za
    > ograniczaniem patologii. A co samego artykułu - jedna Kobylnica
    > Polski nie czyni.

    Kobylica stała się symbolem, bo przegieli najmocniej - raport nie
    dotyczy Kobylicy tylko całego kraju, NIK się takimi pierdołami jak jedna
    gmina raczej nie zajmuje, a i Kobylicy nie ma w tytule raportu -
    niecelny strzał.

    Drugie dno jest takie, że przeginając zwrócili na siebie uwagę, i władza
    centralna się wkurwiła, że to oni mieli brać, a im jakiś wójt bezczelnie
    całą beczkę zajumał, zamiast tą łyżeczką cierpliwie swoją dolę podbierać.

    > LOL - co powie NIK to jedno (a mówi różne rzeczy), ale poprawa
    > bezpieczeństwa związana z zastosowania FR jest bezsporna i to
    > nie od dzisiaj. Sprawdź sobie program "bezpieczne drogi".
    > Patologie należy eliminować.

    Ok - czekamy z nicierpliwością na raport - jak wyjdzie, że w powiedzmy
    80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty
    - umowa stoi?

    > Likiwdacja!=Bankructwo

    LOL;) Podziwiam twoją naiwność. A teraz wytłumacz, jak twoim zdaniem
    liwkidacja fotopstyczka wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo?

    > Teza fałszywa - stawiane było z innych przyczyn.

    Shrek - Teza - stanie pod drzewem w czasie burzy jest powodem
    zwiększenia prawdopodobieństwa trafienia piorunem. Udowodnienie tezy -
    statystyki i prawa fizyki.

    Artur - teza jest fałszywa - powodem stania pod drzewem w czasie burzy
    jest uniknięcie skutków opadów atmosferycznych. Udowodnienie tezy -
    zbędne, jest to fakt bezsporny;)

    > Oczywiście.

    Oczywiście;)

    Shrek.

  • 23. Data: 2013-10-01 21:21:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:15, Artur Maśląg wrote:

    > Wybierz może jakiś inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie
    > i jakoś tak średnio się na argument nadaje.

    Ale masz jakieś wsparcie? Ileś ludzi cię popiera? Jakieś nicki, nazwiska?

    Shrek.

  • 24. Data: 2013-10-01 21:25:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <s...@g...com>

    > "bandytów na słupkach"
    >
    > (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy
    Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne jak
    narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić.
    Jeżeli umówiliśmy się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie,
    życie) w pewnych miejscach musimy jeździć wolniej, to jedyną sensowną
    konsekwencją jest zapewnienie tego, abyśmy tam rzeczywiście z taką
    prędkością jeździli. A radar jest chyba optymalnym sposobem na to, by się do
    tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko nie dokładać, ale nawet jeszcze na
    tym zarobić.
    --
    Flame ?

  • 25. Data: 2013-10-01 21:26:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Dnia 2013-10-01 19:30, Użytkownik s...@g...com napisał:
    >..
    >
    > Masz jakieś problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?

    Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?

  • 26. Data: 2013-10-01 21:32:17
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.10.2013 20:28, Artur Maśląg pisze:

    > Bredzisz:> Zobaczyłeś gdzieś możliwość zastosowania takiego
    > "myku",
    czyli jednak wiesz o co "kaman", ale pewna cecha charakteru nie pozwala
    Ci się do tego przyznać, a inna nakazuje Ci kopać leżącego

    > nawet tego dokładnie nie potrafisz opisać
    w związku z tym meritum sprawy cierpi? Nie. Wszyscy wiedzą o co chodzi,
    tylko Ty wyskakujesz przed orkiestrę.
    > i będziesz
    > to tego ideologię dorabiał - tak samo jak fotki za 200 z wakacji.
    nie, będę robił osobiste wycieczki.
    Jest na grupach paru ludzi, którzy są nie reformowalni, mają swoje
    widzimisię, dowalają się do byle czego, ale zawsze wg pewnego schematu.
    Takie nieszkodliwe zboczenie. Ale Ty się o co dowalasz do mnie już po
    raz drugi w tym tygodniu? Nie masz nic merytorycznego do napisania to po
    prostu nie pisz. "Na rekord idziesz" w ilości liter? Może pisz na inne
    grupy? Czytam to co napisałeś w tym wątku. Odszczekujesz, nie
    dyskutujesz. Nie podnosisz argumentów, gryziesz tylko dla zaczepki.
    Problemy rodzinne tu leczysz? Poczytaj sam siebie!

    ToMasz
    Ps mandatu nie zapłaciłem. jak zapłacę, napiszę ile. Wtedy każdy będzie
    mógł ocenić czy woli poprosić o zniżkę, czy woli zostać bohaterskim
    sponsorem nierobów.

  • 27. Data: 2013-10-01 21:38:20
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Tue, 2013-10-01 at 20:07 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > Ciekawe - daj parę przykładów.

    pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do
    skrzyżowania na A2. Dwupasmowa droga po częściowym remoncie nawierzchni.
    Niespodziewanie z ograniczenia do 80 (poza granicą obszaru zabudowanego
    do 100) zrobiło się nagle 50 na całej długości. Namiętne suszenie 24/7.
    Po medialnej burzy znów jest 80 i 100 ... a kompletnie nic się nie
    zmieniło.

    a.

  • 28. Data: 2013-10-01 21:39:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-01 21:20, Shrek pisze:

> [...]
    > dotyczy Kobylicy tylko całego kraju, NIK się takimi pierdołami jak jedna
    > gmina raczej nie zajmuje, a i Kobylicy nie ma w tytule raportu -

    Zauważyłeś, że zmieniono prawo i zarzuty są sprzed tej zmiany?
    Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni.

    > niecelny strzał.

    Twój tak.

> [...]
    > całą beczkę zajumał, zamiast tą łyżeczką cierpliwie swoją dolę podbierać.

    To Twoja interpretacja. Gdyby tak było to by nie zmieniono prawa.

    > Ok - czekamy z nicierpliwością na raport - jak wyjdzie, że w powiedzmy

    Sprawdziłeś może efekty programu, czy tak dla sportu będziesz
    pisał?

    > 80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty
    > - umowa stoi?

    Ja nie pies, żeby szczekać, a raport z chęcią przeczytam. Dokładnie.

    > LOL;) Podziwiam twoją naiwność. A teraz wytłumacz, jak twoim zdaniem
    > liwkidacja fotopstyczka wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo?

    Nie wiem skąd wziąłeś moją naiwność, skoro mowa była o bankructwie,
    a Ty nagle sobie z tego zrobiłeś likwidację.
    "Ja osobiście też początkowo zgadzałem się z twoją tezą - ale przypadki
    bankructw fotoradarów "
    To Twoje słowa.

    Wymyśl coś lepszego.

  • 29. Data: 2013-10-01 21:42:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 21:15:00 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Wybierz może jakiś inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie i
    > jakoś tak średnio się na argument nadaje.

    fotoradar prz Karowej to chyba najlepszy przykład w Warszawie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2013-10-01 21:44:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wybierz może jakiś inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie
    > i jakoś tak średnio się na argument nadaje.

    To jest właśnie najlepszy, jaki jest kontrargument ?

    > Tak, to jest argument. HGW się FR zajmowała. Zapomniałeś jeszcze
    > o Galasie:>

    Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW, czasem posrednio ale ma
    :)