    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Date: Wed, 29 Jul 2009 09:00:22 +0200

    Użytkownik "Ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:62806959-dab0-491e-add2-d4f917025041@j32g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 28 Lip, 21:59, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    >tylko ze organizowanie tam imprez nie rozwiazuje problemu - powtarzam
    >się?
    Bo? Ktos probowal to jakos zagospodarowac, czy tylko policja i burmistrz
    robili nagonke? Twierdzisz, ze sie nie da opanowac motocyklistow? Dziwne.

    >tak
    Szkoda ale to niebezpieczny sport i jak ktos chce sie uczyc latac na gumie
    to ryzykuje.
    Ale gdzies uczyc sie trzeba.

    >watpliwa teoria :))
    Taaaa? No popatrz a w Lodzi jak robili Streetracing to nikomu nic sie nie
    stalo.

    >?? prosze Cie - glebnac a zginac - nie widzisz roznicy ?
    >poza tym problem jakiś tam był w samym Koronowie a nie tylko na pasie
    To niech zaoraja ta miescine, problem zniknie zupelnie.

    >bedzie rownie niebezpiecznie ale moze bedzie mniej ludzi sie zjezdzac
    Watpliwa teoria, zreszta sam ja poddajesz w watpliwosc w watku wczesniej.
    Przeciez tam jest dluga prosta, nie?

    >mnie sie nie pytaj, nie wiem, może tak właśnie było
    >ale jest też prawdopodobne że nie wymyślili lepszego rozwiązania
    >bo wybacz o torach to oni nawet nie śnili
    CHyba nawet nie pomysleli wcale, zreszta malo tam mysla skoro zdecydowali
    sie na takie rozwiazanie.

    >Przeciez sam pisales ze nie byles nigdy na pasie - spojrz na swoja
    >wypowiedz wyżej i przeczytaj ją :)
    >A czy ja mówiłem, że Ty nosisz dresy ? Chyba źle mnie zrozumiałeś :(
    _Nigdy_ nie jezdzilem po DOL w sposob jaki sugerowales. Ja wiem, ze to net
    ale czytaj ze zrozumieniem:

    "Jesli dla Ciebie 2oo to tylko jazda po pasie startowym, to na pewno ja
    mam zupelnie inne hobby i nie porozumiemy sie."
    "rozumiem ze nigdy nie byles na pasie startowym ale nie trudno sobie to
    wyobrazic (szeroka dluga prosta)
    Nie jest bezpiecznie kiedy za duzo dzieje sie tam na raz i nikt nie ma
    nad tym kontroli."
    Do tego sie odnosilem mowiac, ze nie bylem korzystac z DOLa w sposob jaki
    zasugerowales.

    >szczerze? Jeśli pozamykają parkingi i zwężą drogę to siłą rzeczy
    >ograniczą miejsce na spotkania.
    >Z czasem może zrobić się tam odludnie.
    Ja to mam wrazenie, ze Ty myslisz jak ten idiota burmistrz.

    >tak
    To wez sie zdecyduj czy problemem byli sami motocyklisci czy brak
    zabezpieczenia tamtego miejsca, bo na razie to sam sobie zaprzeczasz. Albo
    miejsce jest be albo organizacja do dupy.

    >czyli jak?
    No na przyklad poszerzyc i odgrodzic od drogi bariera, zeby w trakcie
    gumowania nikt nie wlecial na droge.
    Sam pomysl, jak mozna uszczesliwic ludzi chcacych powyglupiac sie na moto.

    >chyba wyjąłeś to z kontekstu albo dziennikarze zrobili to za Ciebie -
    >tam ludzie na gumie wjezdzali w las albo w samochody "wlaczajace sie
    >do ruchu"... z pobocza!
    Kto sie wlaczal??? Samochody? To kurwa mam nadzieje, ze kierowcy puszek
    powodujac zderzenia poszli do pierdla.

    >no nie ma sie co dziwic :) ludziom
    Chyba sie nie dogadamy, mam wrazenie, ze Ty chcialbys rowniez zamkniecia
    toru poznan bo za glosny.
    Zle Ci jak jezdza po pasie, zle jak po miescie. Moze zle Ci na motocyklu,
    sprzedaj przesiadz sie na rower, bedzie lepiej.

    >ja mam to w dupie - mi wystarczają normalne drogi i nie potrzebuję
    >długich prostych
    I nigdy nie chciales poleciec szybciej? Zamknac licznika, sprawdzic jak
    szybko pojedzie Twoje moto? Bo do tego to jednak potrzebna jest dluga
    prosta.

    >a jak chcę na tor to z Koronowa do Poznania nie jest daleko
    >zresztą dla mnie mogli se tam jezdzic ale komus to przeszkadzalo
    >Przez iles tam lat nie znalezli rozwiazania a teraz absurdalne ale za
    >to typowo polskie :[
    Chyba bezdennie glupie. Skoro jak mowisz przez _kilka_ lat nie mogli tego
    zrobic to na prawde musza tam siedziec na stolkach kretyni.

    >Zapomniałeś chyba w jakim kraju żyjesz.
    No na chwile tak, burmistrz mi jednak przypomnial.

    >BTW jaki jest koszt zfrezowania pobocza długości 2km a jaki będzie
    >koszt wybudowania toru ?
    Ty, ale po chuj nam drogi? Przeciez to sa cholerne koszty. Najlepiej
    zostawic piaszczyste trakty i wrocic do zaprzegow i konnego transportu.
    _Zawsze_ znajdzie sie ktos kto bedzie chcial zapierdzielac, jednemu mozna
    wlepic mandat. Jak ich bedzie wiecej to trzeba towarzystwo zagospodarowac i
    kase ciagnac.
    Nawet jesli bedzie duzy to po jakims czasie sie zwroci. Bo ja np moglbym
    zaplacic 50 pln za godzine pomykania po krotkim torze. Na 600 pln za poznan
    to mnie nie stac.

    >BTW Zapytaj się ludzi z pasa czy będą płacic za używanie toru czy
    >dalej będą palić gumę na starym lotnisku ?
    >Nie zapominaj że jazda w zakrętach to nie ta sama atrakcja co długa
    >prosta ;)
    Sam ich spytaj gdzie teraz beda jezdzic.
    Jesli sam napisales, ze rozbijali sie _sami_ w lesie to mimo wszystko tamten
    pas byl lepszym rozwiazaniem niz szalenstwa na _drodze_.

    EOT

    pozdr
    Bartek
    EL