  • Data: 2009-07-29 09:41:05
    Temat: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zwłaszcza że poboczem jeżdżą rowerzyści, a rowery są jeszcze lżejsze i
    > mają jeszcze węższe opony. Burmistrzowi należałoby kłonicami rozumu dodać.
    >
    > I obciążyć jego prywatne konto kosztami naprawy wszelkich szkód - oraz
    > naprawy nawierzchni.

    A my to w ogole biedni motocyklisci jestesmy, nawet rowerzystom buduja
    sciezki rowerowe, skate'om skate parki, tory kartingowe, stadiony dla
    zaszalikowanych karkow zeby sie mogli publicznie ponapieprzac butelkami
    a my co? Nawet drogi niszcza specjalnie, lepia mandaty i przeganiaja z
    miast ze se nawet motunga nie mozna postawic pod kebabownia na 5 minut.
    Co za kraj... ;/

    Fv dobrze gada, polowe zbednych urzedasow won, poobcinac pensje w
    rzadzie, zapedzic wiezniow do roboty, zmniejszyc ZUSy srusy i bedzie
    lepiej... Za lat choc 30 mam nadzieje bo poki co kazdy narzeka, na
    wybory chodzi a debile znowu u wladzy, tylko wtedy bede smigal pewnie
    80km/h "czopkiem" wiec i tor bedzie zbedny...

    Pzdr
    --
    zly i brudny marider
    Wsciekla R1 + dodatki