  • Data: 2009-07-29 08:24:41
    Temat: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > No ale przeciez ma racje. Nikt dla garstki debili nie bedzie wykladal
    > kasy, kiedy nie ma drog, autostrad i brak kasy w szpitalach.

    Dróg nie ma, ale kasa na nie jest i się budują. A brak kasy w szpitalach to efekt
    roszczeniowego
    społeczeństwa, które nie chce zaakceptować, że zdrowie kosztuje i nie stać nas na
    darmową służbę
    zdrowia.

    Więc ja też wysuwam w takim razie roszczenie: podatki liniowe PIT i CIT, jedna stawka
    VAT i już
    można zwolnić Urzędy Skarbowe. Jeszcze zmniejszyć sejm o 400 etatów i wprowadzić
    parytet, że minimum
    50 procent musi być inteligentnych.

    I już się forsa na tor wyścigowy znajdzie.

    > Puknijcie
    > sie w swoje puste lby i dorosnijcie. Albo wypierdalac do raju na
    > wyspach. Tam macie tory i nikt nie robi orki na drogach.

    Sam się puknij. Państwo polskie wydaje pieniądze w tak bezsensowny sposób, że wstyd
    nawet wspominać
    że na coś brakuje. A tak się przykro składa że płacę podatki, które zwłaszcza w
    części ZUSowskiej są
    absurdalnie wysokie. Płacę tyle kasy do wspólnego worka, że uważam iż mam prawo
    zabrać głos w sposób
    demokratyczny. I zabieram: WYBUDOWAĆ KURWA TOR WYŚCIGOWY!

    Dziękuję, teraz pan.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL