  • Data: 2009-07-28 21:15:16
    Temat: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Od: Ditron <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 21:59, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Myslisz, ze zorganizowanie raz w miesiacu to jest jakis problem?
    tylko ze organizowanie tam imprez nie rozwiazuje problemu - powtarzam
    się?

    > (kilku tam zginęło)
    >  W trakcie latania na gumie?
    tak

    > No popatrz a jakby zrobic tam raz w miesiacu
    > gonitwe pod okiem policji i pogotowia moze by zyli.
    watpliwa teoria :))

    > Zreszta to takie niebezpieczne hobby i glebnac mozna na parkingu.
    ?? prosze Cie - glebnac a zginac - nie widzisz roznicy ?
    poza tym problem jakiś tam był w samym Koronowie a nie tylko na pasie

    > A wiesz, ze u nas zamkneli ulice na jakis czas?
    > Jesli to jest jedyna droga w tym miejscu to jest problem.
    no, wlasnie jest jedyna

    > Albo dalej beda latac w
    > tym miejscu. Bedzie na wezszej drodze bezpieczniej??
    bedzie rownie niebezpiecznie ale moze bedzie mniej ludzi sie zjezdzac

    > To po kij go zaorali? Bo idiota burmistrz potrzebuje poklasku przed
    mnie sie nie pytaj, nie wiem, może tak właśnie było
    ale jest też prawdopodobne że nie wymyślili lepszego rozwiązania
    bo wybacz o torach to oni nawet nie śnili

    > Ty najpierw wmawiasz mi, ze jestem dresem, teraz, ze nie widzialem DOLa.
    Przeciez sam pisales ze nie byles nigdy na pasie - spojrz na swoja
    wypowiedz wyżej i przeczytaj ją :)
    A czy ja mówiłem, że Ty nosisz dresy ? Chyba źle mnie zrozumiałeś :(

    > Zluzuj troche. Wysil wyobraznie, jak bedzie weziej bedzie lepiej?
    szczerze? Jeśli pozamykają parkingi i zwężą drogę to siłą rzeczy
    ograniczą miejsce na spotkania.
    Z czasem może zrobić się tam odludnie.

    > Czyli problemem byl brak kontroli?
    tak

    > No popatrz, czyli jednak mozna bylo to
    > zrobic inaczej niz rozpieprzac droge?
    czyli jak?

    > No i jeden policjant powiedzial, ze co prawda kilku motocyklistow zginelo,
    > ale najczesciej nie oni byli sprawcami wypadkow. :)
    chyba wyjąłeś to z kontekstu albo dziennikarze zrobili to za Ciebie -
    tam ludzie na gumie wjezdzali w las albo w samochody "wlaczajace sie
    do ruchu"... z pobocza!

    > No wlasnie, to co sie dziwic, ze jak nie ma gdzie to ludzie jezdza gdzie sie
    > da.
    no nie ma sie co dziwic :) ludziom

    > To wystosuj obywatelska petycje i niech zrobia tarke wszedzie, bedzie super
    > bezpiecznie.
    ja mam to w dupie - mi wystarczają normalne drogi i nie potrzebuję
    długich prostych
    a jak chcę na tor to z Koronowa do Poznania nie jest daleko
    zresztą dla mnie mogli se tam jezdzic ale komus to przeszkadzalo
    Przez iles tam lat nie znalezli rozwiazania a teraz absurdalne ale za
    to typowo polskie :[

    > Rozwiazaniem problemu bedzie zebranie kilku gmin, kij wie czego, wziecie
    > kredytu z unii i zrobienie toru. Nie musi byc jak dla MotoGP, wystarczy cos
    > mniejszego i tanszego niz tor poznan. Mysle, ze chetnych by nie braklo.
    > Ale pewnie lepiej jest orac drogi.
    Zapomniałeś chyba w jakim kraju żyjesz.
    BTW jaki jest koszt zfrezowania pobocza długości 2km a jaki będzie
    koszt wybudowania toru ?
    BTW Zapytaj się ludzi z pasa czy będą płacic za używanie toru czy
    dalej będą palić gumę na starym lotnisku ?
    Nie zapominaj że jazda w zakrętach to nie ta sama atrakcja co długa
    prosta ;)