  • 31. Data: 2009-05-05 20:42:42
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: "GM" <g...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:gtklth$ea6$1@inews.gazeta.pl...

    > No i pytanie co to znaczy "wypożyczenie motocykla crossowego - w
    > ograniczonym zakresie"?

    też o to pytałem. Na całą grupę będzie kilka moto. Zatem ograniczony bo "na
    zmianę"

    GM

  • 32. Data: 2009-05-05 20:49:13
    Od: "GM" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci

    > ;) Mysle ze po kursie bedzie co poczytac.

    i ja mam taka nadzieje.
    Dziekuje wszystkim z porady...i lece gdzies za miasto potestowac fotopstryka
    w zestawieniu z motórem.

    GM

  • 33. Data: 2009-05-10 20:23:39
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

> [...]
    > japońskiej marki aparatów, lubiłem pomagać zagubionym użytkownikom sprzętu
    > tej firmy, którzy wpadali niby to popatrzeć na różne gadżety, a często
    > mieli problemy z ogarnięciem techniki. Pogadałem, poobjaśniałem co i jak,
    > oni byli zadowoleni (choć myślę że ponad połowa nie kupiła swoich aparatów
    > w oficjalnej sieci sprzedaży), często wracali po kilka razy, czasem kupili
    > jakiś filterek, innym razem obiektyw za 3k, ale nieeee, to strata czasu
    > była...Szkoda że wtedy netu nie było w salonie, mógłbym ten czas
    > sensowniej spożytkować, w juznecie czy gdzie tam.

    Lata temy to mogłeś pracować w "firmowym" salonie Jerrego i Mariusza. Więc
    tam nie było nic innego do roboty niż gadanie z turystami.
    Skoro więc nie uważałeś tych pogadanek za stratę czasu, to czemu już tam nie
    pracujesz?
    :>

    > I osobiście jestem przekonany, że jednodniowe szkolenie lajkonikowi tego
    > nie gwarantuje. Naprawdę wiele razy widziałem, jak dla mnie banalne
    > zagadnienia, w stylu co robi czas, a co przesłona i jak nimi operować,
    > sprawiają duże problemy z przyswojeniem komuś bez pojęcia o fotografii.

    Nie chodzi o to, że nie zagwarantuje. Ty czy ja nie skorzystalibyśmy z tego
    kursu, ale jednak uważam go za inicjatywę godną polecenia. Kwestia kasy
    bywa/jest względna, więc powiedzmy sobie - nie my jesteśmy "targetem" tego
    przedsięwzięcia.

    > W lustrzance? Parę setnych sekundy. W kompakcie? W każdym inaczej,
    > znaczenie też mają różne opcje (jak np. włączony ekran). Zresztą przy
    > obiektach w ruchu celowanie z jednym zdjęciem nie ma większego sensu,
    > lepiej walić serią.

    No, seria serią, ale przy kompaktach, które walą powiedzmy 5 w serii -
    lepiej wiedzieć kiedy zacząć.
    Żeby trochę TG było - wyjazd na takie szkolenie jako wyjazd "integracyjny" i
    rekreacyjny poleciłbym tzw. "Magdzie". Ma gdzie a nie ma z kim. (:

    PS
    emotek to sobie za cały sezon poużywałem
    --
    Jasio
    vfr vx etz