  • 21. Data: 2015-11-04 13:11:37
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > doświadczenie pokazuje, że wszystkie auta jeżdżą gdzieś tak do wieku
    > około 7 - 10 lat, i wtedy uzyskują około 170 - 190 tys przebiegu.
    > Potem to już tylko stoją na parkingu.
    a gdzie tam na parkingu. kościół blisko i dziadek jeździł do niego
    tylko, a ponieważ jest ateistą to nie jeździł często.

  • 22. Data: 2015-11-04 13:18:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

    > A jaki model i silnik?

    Silnik 2.5 litra 2AR-FE, auto to camry LE. Kolor biały.

    Sprzedaje handlarz, dealer VW, więc brak informacji o naprawach.
    Jeden właściciel. Jakaś tam histora w bazach danych po VIN jest,
    ale to przecież bardzo niewiele informacji... Przebieg prawdziwy :-D
    Dodam, że akcja dzieje się w USA.

    Te kilometry to najprawdopodobnie głownie autostrady...
    Auto zarejestrowane w mieście West Chicago (na zachód od Chicago)
    przez pół życia, potem widać w bazie jakieś zmiany oleju w Carol
    Stream, czyli dalekie północne przedmieścia Chicago...

    Wciąż trochę się boję ale cena atrakcyjna, $7600+podatek :-)
    Analogiczne auto w kolorze strebrnym, to samo
    wyposażenie i silnik z przebiegiem 135tyśkm to $10800+podatek.

    Teraz - jest oczywiście szansa aby to auto przed sfinalizowaniem
    decyzji o kupnie zawieźć do ASO Toyoty obok i kazać im obejrzeć...
    Za $$ of coz. Tylko czy faktycznie poza oczywistymi rzeczami, jak ilość
    hamulców jakie zostały, czy wycieki z silnika - wszystkie jakieś
    niespodzianki czyhające w tym aucie mechanik może wybadać?

  • 23. Data: 2015-11-04 13:21:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sirapacz" <n...@s...pl> wrote in message
    > a gdzie tam na parkingu. kościół blisko i dziadek jeździł do niego tylko,
    > a ponieważ jest ateistą to nie jeździł często.

    Teraz się sytuacja zmienia, bo auta mają bazy danych
    które można odszukać w sieci po VIN i w tych bazach
    przy przeglądach/naprawach, serwis wpisuje km/mile
    z licznika. Widzisz więc historie i ciężko cofnąć licznik.

  • 24. Data: 2015-11-04 13:28:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 13:21, Pszemol pisze:
    > "sirapacz" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > Teraz się sytuacja zmienia, bo auta mają bazy danych
    > które można odszukać w sieci po VIN i w tych bazach
    > przy przeglądach/naprawach, serwis wpisuje km/mile

    To fakt

    > z licznika. Widzisz więc historie i ciężko cofnąć licznik.

    ROTFL ....

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2015-11-04 13:30:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > To fakt

    > ROTFL ....

    Co Cię tak śmieszy? Wytłumacz, wyprowadź mnie z błędu :-)

  • 26. Data: 2015-11-04 13:34:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-04 o 13:30, Pszemol pisze:

    > Co Cię tak śmieszy? Wytłumacz, wyprowadź mnie z błędu :-)

    Mnie fakt że osobnik gardłujący za nową teslą pyta się o jakiegoś
    starocia ze sporym przebiegiem. Kup sobie nowego w salonie.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2015-11-04 13:34:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Co Cię tak śmieszy? Wytłumacz, wyprowadź mnie z błędu :-)

    A co za problem przed przeglądem/serwisem zmienić stan licznika.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2015-11-04 13:36:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Silnik 2.5 litra 2AR-FE, auto to camry LE. Kolor biały.

    Widzę, że to jest ten sam silnik co dają do 2009 i nowszych RAV-4:
    http://www.rav4world.com/pdf/2AR-FE.pdf
    A więc na szczęście ma łańcuszek rozrządu, nie pasek :-)
    Choć przy takim przebiegu nie wiem czy łańcuszek nie jest już na wylocie...

  • 29. Data: 2015-11-04 13:37:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 13:36, Pszemol pisze:
    > A więc na szczęście ma łańcuszek rozrządu, nie pasek :-)

    Ja mam pasek który się wymienia co 200tyś więc nie jest to takie straszne.

    ps. Daj VIN to zobaczę czy mam coś o tym aucie.
    Może być na prv a...@g...pl

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2015-11-04 13:37:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Mnie fakt że osobnik gardłujący za nową teslą pyta się o jakiegoś
    > starocia ze sporym przebiegiem. Kup sobie nowego w salonie.

    Oh tak, usenet :-) Utrzymajmy ten wątek na poziomie technicznym...
    To, dla kogo ten samochód szukam niech pozostanie drugorzędną sprawą.