  • 11. Data: 2015-11-04 11:21:11
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-11-04 03:12, Pszemol wrote:
    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    A ile zwykle wytrzymują przebiogu silniki w tym aucie?
    Porównaj róznicę z tym ile Ty robisz rocznie i ile planujesz nią jeździć.

    Ja kupowałem ostatnio sharana z 2010r. z przebiegiem 220tys.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2015-11-04 11:37:33
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 11:21, quent pisze:

    > A ile zwykle wytrzymują przebiogu silniki w tym aucie?
    > Porównaj róznicę z tym ile Ty robisz rocznie i ile planujesz nią jeździć.

    ale jak to sprawdzić? bo te w PL to pewnie dojeżdżają do 250kkm i
    padają, bo zwykle kupowane są z przebiegiem 180kkm...

    > Ja kupowałem ostatnio sharana z 2010r. z przebiegiem 220tys.

    a ja mam 3 auta, 350kkm, 320kkm, trzeci nie wiadomo bo jak kupiłem to
    licznik nie działał ale zrobiłem nim 100kkm i na liczniku ma 230kkm - i
    wszystkie jeżdżą...

    Łukasz

  • 13. Data: 2015-11-04 11:37:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Z ta ceną to różnie może być bo w niskich cena królują bezwypadkowce z
    > Gniezna.
    ale ja nie powiedzialem ze niska tylko nieco niższa - to roznica
    zasadnicza. zgadzam sie calkowicie z tym ze w niskich są tylko samochody
    "bezwypadkowe" albo z niespodziankami.

  • 14. Data: 2015-11-04 11:43:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 11:37, ddddddddd pisze:

    > ale jak to sprawdzić? bo te w PL to pewnie dojeżdżają do 250kkm i
    > padają, bo zwykle kupowane są z przebiegiem 180kkm...

    Bo takie auta kupuje się z salonu PL po leasingu gdzie masz całą
    historię auta, jak nie masz to znaczy że coś kręcą i odpuszczasz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2015-11-04 11:46:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-04 o 11:47, yabba pisze:

    > Nie. Musisz skręcić licznik do 178 tys. km.

    Ten żart już był w tym wątku, oprócz tego, że jesteś błyskotliwy, musisz
    być też szybki ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2015-11-04 11:47:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Kupilibyście rocznik 2010 toyoty z takim dużym przebiegiem?

    Nie. Musisz skręcić licznik do 178 tys. km.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2015-11-04 12:06:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ten żart już był w tym wątku, oprócz tego, że jesteś błyskotliwy, musisz
    > być też szybki ;)

    Przejrzałem wątek i nie znalazłem analogicznego postu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2015-11-04 12:07:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-04 o 12:06, yabba pisze:
    > wiadomości news:n1cnll$pk7$1@node2.news.atman.pl...

    > Przejrzałem wątek i nie znalazłem analogicznego postu.

    zhbick, 9:12

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-11-04 12:45:36
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > zhbick, 9:12

    ale tam byl przebieg 5tys wiekszy;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2015-11-04 13:05:36
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 09:12, zhbick pisze:

    > poczekałbym jeszcze z 10 lat aż jej przebieg spadnie do 183 tys

    :) :) :)

    doświadczenie pokazuje, że wszystkie auta jeżdżą gdzieś tak do wieku
    około 7 - 10 lat, i wtedy uzyskują około 170 - 190 tys przebiegu.
    Potem to już tylko stoją na parkingu.