  • 111. Data: 2015-11-06 03:26:32
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 04-11-2015 o 13:37, Chris pisze:
    > ps. Daj VIN to zobaczę czy mam coś o tym aucie.
    > Może być na prv a...@g...pl

    Chris a czy mógłbyś sprawdzić dla mnie taki numerek 1J4GZ78Y2TC307366
    czy jakiejś przygody strasznej nie miał?

    Dzięki

    --
    Pozdro
    tadzik

  • 112. Data: 2015-11-06 03:59:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tadzik" <t...@n...gmailu.com> wrote in message

    > Chris a czy mógłbyś sprawdzić dla mnie taki numerek 1J4GZ78Y2TC307366
    > czy jakiejś przygody strasznej nie miał?

    1996 Jeep Cherookie?
    Tylko 9 wpisów w bazie danych?
    Podejrzanie mało...

  • 113. Data: 2015-11-06 08:35:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    > 2 śrubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)
    > Sporo, w 4 lata to na szybko 160 tys przebiegu.
    > Opłaca bo jest legalne.

    wymienic mozna

    > Ale to już nie jest legalne.

    zmienic tez mozna i nie jest to nielegalne

    nielegalne jest oszustwo czyli stwierdzenie ze ten samochod
    ma taki przebieg jaki widac po zmianie jaka by ona nie byla,
    ze przebieg nie byl zmieniany czy ze liczniki sa oryginalne
    i nie wymieniane

    slowem wprowadzenie w blad kupujacego - ale jak dlugo kupujacy
    sobie cos domniemuje czy zaklada nie pytajac i nie otrzymujac
    jednoznacznej odpowiedzi tak dlugo handlarza posadzic nie
    mozna

    dlatego niemieckie podejscie podoba mi sie nieco bardziej

    --
    http://db.org.pl/

  • 114. Data: 2015-11-06 08:54:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-06 o 03:26, tadzik pisze:

    > Chris a czy mógłbyś sprawdzić dla mnie taki numerek 1J4GZ78Y2TC307366
    > czy jakiejś przygody strasznej nie miał?

    Czysty:

    http://www.automo.pl/raport/27524/395d955f5fbc580b3e
    86e78f8ed5f91f

    http://www.jeep.org.pl/forum/thread-56221-post-99952
    6.html#pid999526

    JEEP, GRAND CHEROKEE
    samochód osobowy, terenowy
    3960 cm?, benzyna, gaz płynny (propan butan)
    Rok produkcji: 1996
    VIN: 1J4GZ78Y2TC307366
    Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie
    Badanie techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym
    Status rejestracji: zarejestrowany

    1996 Rok produkcji
    17.12.1996

    Pierwsza rejestracja w Polsce

    17.04.2001

    Zmiana właściciela
    Właściciel: osoba fizyczna
    Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

    20.01.2006

    Zmiana właściciela
    Właściciel: osoba fizyczna
    Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie

    26.10.2007

    Zmiana właściciela

    Właściciel: osoba fizyczna
    Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: podlaskie

    26.10.2007

    Dodanie współwłaściciela
    Współwłaściciel: osoba fizyczna

    30.12.2008

[...]

    15.10.2012

    Badanie techniczne (ważne do 15.10.2013)

    16.10.2012

    Zmiana właściciela
    Właściciel: osoba fizyczna
    Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubelskie

    24.10.2013

    Badanie techniczne (ważne do 24.10.2014)

    Podsumowanie zdarzeń:

    Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 5
    Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

    Stan aktualny:

    Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubelskie
    Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie
    Badanie techniczne: brak informacji o ważnym badaniu technicznym
    Liczba właścicieli: 1
    Liczba współwłaścicieli: 0

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 115. Data: 2015-11-06 09:14:25
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Fri, 6 Nov 2015 08:54:16 +0100, Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Czysty:

    Dziękuję pięknie!
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 116. Data: 2015-11-06 13:18:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
> [...]
    > mozna
    >
    > dlatego niemieckie podejscie podoba mi sie nieco bardziej

    Jakie jest to "niemieckie podejście"?

  • 117. Data: 2015-11-06 13:20:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message

    > Ale to wszystko nie jest zamiast - to się dodaje.

    Otóż to - nigdy nie rozumiałem takiej logiki.

  • 118. Data: 2015-11-06 13:29:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message
    >Otóż to - nigdy nie rozumiałem takiej logiki.

    Wiele nie zaoszczedzisz - taka jest logika.

    Tzn owszem - wiesz, ze wydales $600 i tyle moglo ci zostac w kieszeni,
    ale z drugiej strony wydales ze np 12k$ na inne koszty. Czyli trzeba
    bylo na nie zarobic :-)

    J.

  • 119. Data: 2015-11-06 13:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jakie jest to "niemieckie podejście"?

    dwuletnia gwarancja, ktora musi udzielic takze komis na uzywane auto ?

    No coz, efekt jest taki, ze podjezdzasz takim wozkiem i uslyszysz "z
    przebiegiem ponad 200kkm nie skupujemy".
    Albo "cena 1k euro ... sprzeda sie Polakom"

    J.

  • 120. Data: 2015-11-06 13:40:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-05 o 14:05, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Nie mówiłem o koledze z pracy, ale jeśli wywołałem uśmiech
    > u Ciebie to cieszę się jeszcze bardziej.

    Bez różnicy kolega, koleżanka, za pracy lub nie czy ktoś
    z rodziny. :-)