    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Date: Fri, 6 Nov 2015 08:35:45 +0100
    <n1csag$q78$1@node1.news.atman.pl> <n1cslo$f55$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <n1ct3c$6ke$1@dont-email.me> <n1ctlf$ref$1@node1.news.atman.pl>
    <n1ctkb$8g6$1@dont-email.me> <n1cu1c$rr0$1@node1.news.atman.pl>
    <n1cu6h$ah5$1@dont-email.me> <n1cucc$rv8$2@node1.news.atman.pl>
    <n1cuga$blq$1@dont-email.me> <n1cuq8$rv8$4@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <n1evda$uik$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <n1f9q2$adr$1@node1.news.atman.pl> <n1fk97$kc2$1@dont-email.me>
    <n1flp2$nrf$1@node1.news.atman.pl>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1flp2$nrf$1@node1.news.atman.pl...
    > 2 śrubki plus 4-pack żeby się nie nudzić :)
    > Sporo, w 4 lata to na szybko 160 tys przebiegu.
    > Opłaca bo jest legalne.

    wymienic mozna

    > Ale to już nie jest legalne.

    zmienic tez mozna i nie jest to nielegalne

    nielegalne jest oszustwo czyli stwierdzenie ze ten samochod
    ma taki przebieg jaki widac po zmianie jaka by ona nie byla,
    ze przebieg nie byl zmieniany czy ze liczniki sa oryginalne
    i nie wymieniane

    slowem wprowadzenie w blad kupujacego - ale jak dlugo kupujacy
    sobie cos domniemuje czy zaklada nie pytajac i nie otrzymujac
    jednoznacznej odpowiedzi tak dlugo handlarza posadzic nie
    mozna

    dlatego niemieckie podejscie podoba mi sie nieco bardziej

    --
    http://db.org.pl/