  • Data: 2015-11-04 16:00:05
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...com> wrote in message
    news:fbb571b6-0e5c-4d7a-8161-63336028e33e@googlegrou
    ps.com...
    > Ja bym może takie auto kupil ale tylko w przypadku kiedy sensowne nowe nie
    > bylo droższe od 3x tej ceny.
    >
    > czyli kupno auta z przebiegiem 250kkm za 8k$ jest jako tako sensowne jesli
    > podobne nowe auto kosztuje 24k$.
    >
    > Bo te stare moze bezkosztowo zrobi kolejne 120kkm a jak nie zrobi to
    > wykosztujesz sie ten 1000-2000$ na naprawy.

    Skąd wziąłeś przelicznik że Ci wyszło 3x?

    I jak wyceniasz $1k-2k na naprawy?

    > Jesli prace ma sie pewna a auto potrzebne to bym wolal kupic nowe za te
    > 20k$
    > Jak widze corolle z 2016 za okolice 18k$ to nawet jak tam są jakie
    > spodatki czy inne koszta to srednio taki 250kkm samochód wychodzi...

    Auto nie jest dla mnie ale dla studentki na ostatnim roku studiów.
    W lecie może znajdzie dobrą pracę i się usadowi z rok :-) to będzie
    sobie auto dziewczyna zmieniać już sama, a dziś jej pomogę
    i przynajmniej pooglądam co tam mogę pooglądać - miałem Camry LE
    rocznik 1995 aż do 2009 roku i bardzo byłem z niej zadowolony.
    Kupiłem ją niestety nieświadomie bitą w przedni narożnik i naprawioną,
    z przebiegiem <50 tysięcy mil (~80tyś km) ale i tak służyła mi bardzo
    dobrze,
    Nabiliśmy w rodzinie sporo mil tym autem, zwiedziliśmy całą Amerykę
    w szerz i wzduż od Pacyfiku do Atlantyku, Kanadę i Zatokę Meksykańską.
    Sprzedałem jak właśnie miała już bardzo, bardzo, bardzo długo pasek
    rozrządu niezmieniany i daleko od domu padła pompa wody na
    środku autostrady. Umówiłem się z kupcem przyciśnięty do muru
    na autostradzie przez internet - podjechał z lawetą i gotówką :-)
    Stąd mam może zbyt duży uraz do pasków rozrządu i pomp wody :-D

    > Oczywiście jesli znajdziesz sporo takich aut z przebiegami na
    > poziomie 400kkm to można sprobowac bo jest szansa ze sie nie zepsuje....

    To auto ma stosunkowo nowy silnik, pojawił się on w autach
    toyoty w 2009 roku, więc nie wiadomo czy będzie tak trwały
    jak te starsze modele które znam, ale Toyot tu jeździ sporo
    z dużymi przebiegami. Ta moja miała przebieg prawie 280tyś mil
    jak oddałem ją w ręce laweciarza na autostradzie (~440-450tys km).