  • 1. Data: 2011-03-26 22:21:26
    Temat: Kupilem sobie Pentaxa 50-135 :/
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Chwalic to sie raczej nie wypada ;)

    Ale kupilem sobie szklo Pentaxa 50-135 za 1999 zl, rok gwarancji. Ale... ma
    uwalony AF (na to gwarancji niema).

    Naprawie sobie to przy okazji, mam nadzieje ze nie poplyne.

    Akurat porobilem troche zdjec, ale w hali. Hmm, jego ostrosc mnie powala.
    Mialem ze soba tez sigme 70-200 2.8 i prawde mowiac no specjalista nie
    jestem ale szklo pentaka jest na pierwszy rzut ostrzejsze.

    Jak zrobie jakies porownanie tego samego obiektu z tymi samymi ustawieniami
    to wrzuce.

    Jestem pod wrazeniem tego szkla.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2011-03-27 09:37:44
    Temat: Re: Kupilem sobie Pentaxa 50-135 :/
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Adam Szewczak napisa?(a):

    > Dlaczego nie ma? btw. nie lepiej bylo to nowe 18-135, nad ktorym peany
    > zachwytu wznosza sie na pentaxowych forach?
    >
    > j.

    Bo z wyprzedazy.

    Ale 18-135 - swiatlo :( niestety dla mnie to dosc wazna sprawa

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-27 10:20:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>