  • Data: 2012-06-27 23:04:50
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J.F.* w wiadomości news:h2ln86z709xq$.win7oc7e02q$.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > No ale sam pisales ze duzych i tanich akumulatorow w supermarkecie nie ma,
    > wiec zostaje nam CF :-)
    > Poza tym wubieram najwiekszy aumulator, to nie bede oszczedzal na marce
    > :-)

    Z "rodzimych" to celuj w Zap Schnajder lepiej na tym wyjdziesz.
    Wiem że lubisz iść po bandzie to wspomnę o produkcie Optimy, ale tu słowo
    opłacalność tylko na taryfie może mieć rację bytu.

    > Zglosic sie masz, ale co z tego, jak sie dowiesz ze plyty opadly z twojej
    > winy, ze przy -20 to wszystkie z trudem zapalaja, a po poltora roku to jak
    > udowodnic ze to nie jest CF 100Ah, tylko chinska podroba, ktora w momencie
    > sprzedazy mial 45Ah ?
    > No dobra - moze Centra pomoze rozpoznac podrobke, a moze chinczycy dobrze
    > opanowali ..

    Co za różnica czy chińczyk czy oryginał w tym wypadku? Serio pytam, bo
    gwarancja nie istnieje w żadnym przypadku... choć w chińczyka jeszcze bym
    ewentualnie uwierzył...

    Pozdr