  • Data: 2012-06-27 12:57:44
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-27 10:57, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2012-06-27 10:08, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Mowa była o Twoim wielkim zdziwieniu co do stosowania 100Ah w
    > samochodzie osobowym.

    Zdziwieniu? Zdaje się, że przeoczyłeś o czym pisałem. Jak bardzo
    chcesz to załóż sobie te 100Ah.

    > Tak tak... doskonały stan techniczny, pewnie podobny do ledwo zipiącego
    > i rozładowanego akumulatora :->

    Tyle wiesz, co sobie wymyślisz. Dodam, że brak problemów w samochodzie
    przy akumulatorze w takim stanie świadczy właśnie o idealnym wręcz
    stanie pojazdu. Wymiana akumulatora przed czasem nie ma sensu, skoro
    są one powszechnie dostępne i nie sprawiają problemu przy eksploatacji.
    Jak się pojawia problem to się go wymienia. Specjalnej ideologii
    wymyślać nie trzeba.

    > Inne części też wymieniasz wtedy gdy już
    > odpadną ?w sumie to nie wymieniasz... uzupełniasz ubytki ... ROTFL :-)

    Spoko. Przynajmniej nie mam problemów i nie szukam ofert o 20 zł
    niższych.