  • Data: 2012-06-23 22:47:13
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-23 22:05, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 23 Jun 2012 20:51:43 +0200, Lewis napisał(a):
    (...)

    > Z tym ze jak tu pare razy pisano - gwarancja jest iluzoryczna.
    > Twoja wina, nie dbales o akumulator.

    Z tym, że jak tutaj parę razy pisano - markety wymieniają bez
    mrugnięcia okiem na nowe, a z tymi super w super specjalizowanych
    punktach będą kłopoty, ponieważ zaczną zwalać winę na użytkownika.

    > Z tym ze ... przyznaje ze przecietny market te 3 lata przepracuje.

    Otóż to, a jak nie to wymienią na gwarancji.

    > 2x drozszy "markowy" musialby przepracowac 6 .. co nie jest takie
    > nieprawdopodobne, ale

    Marketowe też tyle pracować potrafią. Ceny też mają różne.

    > a) tak dlugiej gwarancji nie ma,
    > b) jak padnie wczesniej, to gwarancja tez okazuje sie iluzoryczna.

    Jw.

    > No i w efekcie ryzykujesz podobnie, a placisz jednak duzo :-)

    Odkąd przestałem kupować akumulatory w specjalizowanych sklepach,
    to przestałem mieć kłopoty. Uczciwie jednak napiszę, że ciężko o
    jakieś super uogólnianie, ponieważ akumulatorów nie zmienia się
    co tydzień. Nie wiem czy komukolwiek coś pomoże fakt, że osobiście
    nie naciąłem się jeszcze na akumulatorach brandowanych Feu Vert
    (nie wiem kto dla nich robi) - nie należą do najtańszych, ale
    te 5-6 lat działają dobrze w samochodach eksploatowanych głównie
    w mieście i trzymanych pod chmurką :)