  • 131. Data: 2012-03-09 09:30:32
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 08:32:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > adres ?

    a skąd mam pamiętać, to sprawa sprzed paru ładnych lat...

    > A wpisz tytul w google. Jakos nie calkiem zniknela. Jest nawet na pierwszym
    > miejscu.

    "na parę miesięcy" - którego słowa nie rozumiesz?

    > to akurat normalne. coraz bardziej skomplikowane urzadzenia, coraz wiecej
    > moze sie popsuc, np zamek.

    I dlatego wszystkie moje lodówki są bez zamka.

    > Tak czy inaczej - informacji sie teraz zbiera mnostwo. Nie unikniesz.

    Ale mogę kontrolować. Oraz wybierać sprzęt który szpieguje mnie w mniejszym
    stopniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 132. Data: 2012-03-09 09:48:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-09 10:30, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >
    > I dlatego wszystkie moje lodówki są bez zamka.

    > Ale mogę kontrolować. Oraz wybierać sprzęt który szpieguje mnie w mniejszym

    Kwiatkow szpiegowskich jest wiecej, ten jest juz znany od pewnego czasu:
    http://www.fonsymbian.net/viewtopic.php?f=178&t=2541
    2
    Jak nic trzeba bedzie za jakis czas odgrzebac PalmOSa ;]
    Teraz z danymi jest tak jak z pieniedzmi, kazdy chce je ze nas
    potrzymac. Chmury powoli staja sie nieodlacznym elementem systemow co
    zapewne rowniez nie wplynie korzystnie na bezpieczenstwo informacji.
    Stad wniosek, podobnie jak np w przypadku FB nie wrzucac tam danych
    ktorych nie chcielibysmy ujawnic i tyle.

  • 133. Data: 2012-03-09 11:12:15
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 18:26, ALEX MR pisze:

    > Możliwość wgrania aplikacji która rozszerza możliwości fona,
    > praktycznie co tylko chcesz.

    Jest sporo aplikacji również napisanych w Javie. A więc i ja mogę
    rozszerzyć funkcjonalność swojego Monte.

  • 134. Data: 2012-03-09 11:12:42
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 20:16, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Assisted GPS. Google it.

    A tak konkretnie, - co to znaczy? Przypominam że opóźnienia w łapaniu
    sygnału występują tylko w przypadku korzystania z Google Maps.

  • 135. Data: 2012-03-09 11:13:10
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 22:26, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Och, Emporia będzie jeszcze długo produkowana. Jest klient, jest sprzęt.

    Ależ skąd, nowoczesny telefon może mieć prawie wszystko i nie mieć
    systemu Android a nie wyglądać tak spartańsko jak Emporia.

  • 136. Data: 2012-03-09 11:14:25
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 18:21, atm pisze:

    > Tak wlasnie jest w moim SGS2: mam skrot na pulpicie do ustawien danych
    > pakietowych, odhaczam to usawienie i po klopocie. W sumie 3 tapniecia
    > (w Defy z CM7 bylo jedno).
    > Poza tym moge wylaczyc aktualizacje aplikacji czy tez aktualizacje
    > systemu via GSM i wtedy moge bezstresowo miec wlaczone przesylanie
    > danych pakietowych caly czas. Dane beda pobierane przez aplikacje,
    > ktore sam wybralem np widget pogody czy push email.

    Też mogę zablokować przekaz pakietowy.. Ale gdy tylko go włączę, w celu
    np. sprawdzenia poczty na Onet.pl to zaraz z netem łączy się Gmail, Hi
    Space i wiele innych aplikacji. Masz możliwość ustawienia choćby Gmaila
    żeby samodzielnie się nie łączył z netem?

  • 137. Data: 2012-03-09 11:19:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 12:12, jadryś pisze:

    > A tak konkretnie, - co to znaczy? Przypominam że opóźnienia w łapaniu
    > sygnału występują tylko w przypadku korzystania z Google Maps.

    A tak konkretnie, to gmaps pozycjonuje również na bazie znanych wi-fi
    lub położenia stacji bazowych.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 138. Data: 2012-03-09 11:21:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 12:13, jadryś pisze:

    > Ależ skąd, nowoczesny telefon może mieć prawie wszystko i nie mieć
    > systemu Android a nie wyglądać tak spartańsko jak Emporia.

    Przynajmniej dopóki komuś się chce dziubdziać aplikacje w ściętej javie
    na dumbfony.

  • 139. Data: 2012-03-09 11:22:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 12:14, jadryś pisze:

> [...]
    > Space i wiele innych aplikacji. Masz możliwość ustawienia choćby Gmaila
    > żeby samodzielnie się nie łączył z netem?

    Na przykład można wyłączyć automatyczną synchronizację gmaila i w ogóle
    usług google, zostawiając ręczną...

  • 140. Data: 2012-03-09 11:22:22
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-09 01:13, Waldek Godel wrote:

    > Firma jest też dyspozycyjna wobec bogatych korporacji z kasą:
    > http://telekomunikacja.org/fsc/

    Nie narzekajcie no, Godel:

    "Na koniec mogę dodać, że ten Loox to nie jest jedyny przypadek tej
    firmy." zwraca wynik ładnie. Naprawili? Naprawili. No, a teraz
    rozejdźcie się... tu nie ma nic do oglądania.

    A merytorycznie: nasuwa mie sie jedno pytanie, a jest to pytanie ważne:
    jak żyć? Od kogo kupować.

    Od 3 miesiecy zastanawiam sie nad wywaleniem oryginalnego Androida z DS,
    ale ciągle nie mam na to czasu, a telefon służbowy ciężko uwalić bez
    późniejszego tłumaczenia się.

    Po Twoich wpisach chyba się za to wezmę, tylko jeszcze nie wybrałem gotowca.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."