  • 221. Data: 2012-03-22 16:43:35
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-22 16:11, jadryś wrote:

    > No właśnie, to zastanawiające jak można tego badziewia aż tak bronić..?:-\

    Zaproponuj zatem cos lepszego, chetnie sie zapoznam.

  • 222. Data: 2012-03-22 19:55:13
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-22 16:43, atm pisze:

    > Zaproponuj zatem cos lepszego, chetnie sie zapoznam.

    System którym rządzi użytkownik telefonu a nie odwrotnie.

  • 223. Data: 2012-03-22 20:07:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-22 19:55, jadryś wrote:

    > System którym rządzi użytkownik telefonu a nie odwrotnie.

    Czyli?

  • 224. Data: 2012-03-22 20:45:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-22 20:07, atm pisze:

    > Czyli?

    DOS ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 225. Data: 2012-03-22 21:24:55
    Od: jadryś <r...@y...com>

    > Czyli?

    Czyli system producenta komórki, coś na kształt samsungowego Bada.
    Odpadnie też przy tym problem z wirusami i innym badziewiem.

  • 226. Data: 2012-03-22 21:34:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-22 21:24, jadryś wrote:

    > Czyli system producenta komórki, coś na kształt samsungowego Bada.
    > Odpadnie też przy tym problem z wirusami i innym badziewiem.

    No tak, wtedy mam np dosc kulawego Symbiana na ograniczonej liczbie
    modeli lub wspomniany przez Ciebie Bada z podobnymi przypadlosciami
    Zreszta taki Symbian tez jest na celowniku cyberprzestepcow:
    http://www.zdnetasia.com/android-symbian-top-malware
    -platforms-in-china-62301695.htm

  • 227. Data: 2012-03-25 18:03:11
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-22 21:34, atm pisze:

> [...]
    > modeli lub wspomniany przez Ciebie Bada z podobnymi przypadlosciami
    > Zreszta taki Symbian tez jest na celowniku cyberprzestepcow:

    To rozumowanie programisty komputerowego, a tu chodzi tylko o chodzi o
    telefon. Telefon ma służyć do włączenia i używania w funkcjach
    umieszczonych w nim przez producenta, telefon ma być pod całkowitą
    kontrolą użytkownika a nie programisty komputerowego. Jednym słowem
    system producenta z najbardziej potrzebnymi programami, a dla chętnych
    kilkaset najpopularniejszych aplikacji do pobrania na stronie.. I mamy
    wszystko jak na talerzu, łatwo, przejrzyście i przyjemnie, bez wirusów
    szpiegów itp. badziewia.