  • 101. Data: 2012-03-08 19:07:25
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 18:37, Błażej pisze:

    > Napiszę tylko tak dla informacji, że mam HBOOT-6.93.1002
    > i za diabła nie widzę na stronie http://alpharev.nl/ instrukcji jak wgrać
    > to ustrojstwo. Brakuje mmi tylko tego jednego ogniwa w tym piekielnym
    > łańcuchu.
    > Chylę nisko czoło i proszę o podpowiedź.
    > Pozdrawiam.
    > Błażej

    Doradzam szybką wizytę u okulisty zatem, bo jak byk tam są podane
    sposoby wgrania HBOOT i to nawet dwa do wyboru.

    1) Nandroid backup in recovery.
    2) Verify the MD5SUM of the file you downloaded against the one in the
    table.
    3) Flash HBOOT with your phone in fastboot mode (Back+POWER) ->
    'fastboot flash hboot bravo_alphaspl.img' (change into the correct
    filename for the HBOOT you downloaded)
    4) 'fastboot reboot-bootloader'
    5) 'fastboot erase cache'
    6) Boot recovery, wipe everything and restore.

    If you downloaded Bravo Data++, please notice the /cache partition is
    too small to hold Radio flashes from recovery. You can however flash the
    radio just fine with 'fastboot flash radio radio.img'. Just extract the
    radio.img from the radio update.zip beforehand.

    You can also download the corresponding PB99IMG zipfile, put it on your
    sdcard, and rename it to PB99IMG.zip. Then start the phone in HBOOT mode
    (VolDown+POWER) to flash the HBOOT without a PC. It is however still
    necessary to either restore your nandroid, or reflash your ROM after
    doing this. The partition LAYOUT has changed, the actual data still
    needs to be 'moved'.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 102. Data: 2012-03-08 19:09:02
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 20:05, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Bo za małe pieniądze to mi się nie chce nawet przeglądarki włączyć żeby
    > HBOOT ściągnąć :)

    Czyli *ILE*?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 103. Data: 2012-03-08 19:12:05
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 8 Mar 2012 17:50:41 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Pierwszy link z google:
    > http://forum.android.com.pl/f153/zmiana-hboot-radia-
    recovery-i-splash-screen-w-desire-z-s-off-fastboot-c
    ommander-125074/

    Mój wybawco. Dziękuję bardzo.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 104. Data: 2012-03-08 19:13:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:05:31 +0100, atm napisał(a):

    > 1. Czy Google zbiera więcej informacji na mój temat?
    >
    > Nie, Google nie zbiera dodatkowych danych o Tobie. W naszej nowej

    Nie, wcale nie zbiera. Tak samo jak google toolbar, wyłączałeś zbieranie
    danych a on posłusznie przestawał.

    > 2. Co mam zrobić, jeśli nie chcę korzystać z usług Google po
    > wprowadzeniu nowej Polityki prywatności i Warunków korzystania z usług?
    >
    > Jeśli po 1 marca będziesz nadal korzystać z usług Google, obowiązywać
    > Cię będzie nowa Polityka prywatności i Warunki korzystania z usług.
    > Jeśli wolisz zamknąć konto Google, postępuj zgodnie z instrukcjami z
    > Centrum pomocy. Firma Google popiera ideę uwolnienia danych, więc
    > użytkownik może przenieść swoje informacje w dowolne miejsce, jeśli chce.

    Dokładnie to co napisałem - masz się zgodzić, albo zlikwiduj konto.
    A to oznacza brak wszystkich aplikacji Google w telefonie - maps, poczta i
    przede wszystkim - market.

    > Fakt faktem, ze Google jest mocno nastawione na pozyskiwanie informacji
    > o uzytkownikach. Jesli bylaby sensowna alternatywa dla Androida, ktora
    > pozbawiona bylaby tej wady a posiadalaby zalety tego systemu rozwazylbym
    > przesiadke.

    Mocno? Oni na tym robią wszystkie miliardy, co pozwala wmawiać naiwnym
    ludziom, że usługi są za darmo. One nie są za darmo, tylko zamiast
    pieniędzmi, płaci się prywatnością. Mają tej prywatności tyle, że po
    zamienieniu na kasę, mogli sobie ostatnio pozwolić na zakup Motoroli za
    ciężkie miliardy.
    Tu masz pełną listę firm, które sobie kupili za prywatność naiwnych ludzi:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_acquisitions_by
    _Google
    A chcą jeszcze wiecej - wiedzieć za co i gdzie płacisz(Google checkout,
    Google Wallet), dokąd latasz (własnie biorą się za rezerwacje lotnicze), co
    oglądasz w telewizji (Sage TV) i setki innych rzeczy.
    Za niedługo zajmą się produkcją lodówek, które będą szpiegowały co jesz
    oraz kibli, które będą szpiegowały coś dokładnie odwrotnego. Gdzieś tam
    były przymiarki do usług medycznych. Za niedługo będą wiedzieli wszystko o
    wszystkich, przynajmniej wszystko o wszystkich naiwnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 105. Data: 2012-03-08 19:14:47
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:01:26 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie nadużyłeś, po prostu nie widzę sensu i powodu by powtarzać
    > informacje już podane. Jeśli nie są dla ciebie jasne i oczywiste, zawsze
    > możesz poszukać informacji na własną rękę albo dofinansować jakąś stówką
    > mój fundusz piwny, podesłać mi urządzenie i zrobię wszystko za Ciebie.
    > To chyba uczciwa wymiana :)

    Jasne, że uczciwa, ale czy nie za bardzo opróżniająca moją pustą kieszeń?
    Pamiętasz jak pisałem, że budżet na telefon wynosi 500zł. Jest już pusty.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 106. Data: 2012-03-08 19:16:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 18:10, jadryś pisze:

    > Nie mam pojęcia, ale jest faktem że mój Monte łapie sygnał
    > kilka/kilkanaście razy dłużej od aparatu z Androidem na pokładzie. Być
    > może chodzi o coś innego niż system.

    Assisted GPS. Google it.

  • 107. Data: 2012-03-08 19:19:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 20:09, ALEX MR pisze:

    > Czyli *ILE*?

    A potrzebujesz pomocy? Jeśli tak, to odezwij się na priv, to się
    dogadamy. Tu wybacz, ale nie będę nic negocjował.

  • 108. Data: 2012-03-08 19:21:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 20:14, Błażej pisze:

    > Jasne, że uczciwa, ale czy nie za bardzo opróżniająca moją pustą kieszeń?

    A to już nie mi osądzać :)

    > Pamiętasz jak pisałem, ż budżet na telefon wynosi 500zł. Jest już pusty.

    Ależ pamiętam. Pamiętam też, że za tą cenę oferowałem telefon już
    zmodyfikowany i z kartą. Ba, jeszcze by starczyło na skrzynkę piwa :)

  • 109. Data: 2012-03-08 19:27:52
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-08 14:13, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie sil się na jad, obnażasz jedynie swoją pustkę umysłową.

    Przecież Ty cały to jad. Tylko mózg ci ktoś przeszczepił z ruskiego
    wybrakowanego robota.

    --
    animka

  • 110. Data: 2012-03-08 19:30:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-08 15:53, Andrzej Libiszewski pisze:
    > A czy skorzystanie przeze mnie z plonkownicy spowoduje, że inni nie będą
    > widzieli jej mądrości?;)

    Korzystaj ze swoich klocków i nie zaglądaj do komputera, bo cię całkiem
    zazdrość wyżre, a szczególnie twój mózg.

    --
    animka