  • 111. Data: 2012-03-08 19:30:33
    Temat: Re: Kupiłem Desire
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:07:25 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Doradzam szybką wizytę u okulisty zatem, bo jak byk tam są podane
    > sposoby wgrania HBOOT i to nawet dwa do wyboru.

    Strzał w dziesiątkę. Jasnowidz? ;)
    Po skorzystaniu z tłumacza google coś mi tam zaczęło świtać ale gdy
    spojrzałem za okno stwierdziłem, że to nie możliwe.
    Dziękuję za wysiłek i czas jaki poświęciłeś aby mi pomóc. Naprawdę jestem
    Ci wdzięczny. Dziękuje także w imieniu przyszłych zagubionych duszyczek
    androidowych.

    Pozdrawiam gorąco.
    Bardzo wdzięczny z ponad 600MB wolnej przestrzeni na programy.
    Blażej

  • 112. Data: 2012-03-08 19:31:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-08 16:53, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Niestety nie. Przecież nic nowego nie wymyśliła.

    Zmień grupę na "nowości klockowe"i tam szukaj nowych wymyśleń.

    --
    animka

  • 113. Data: 2012-03-08 19:32:52
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-08 16:54, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Podałem ci wszelkie źródła jakie są potrzebne i procedurę krok po kroku.
    > Użyj google jeśli to za mało. Albo mi zapłać, to zrobię to za ciebie.

    Do roboty idź pasożycie i przestań wyłudzać od ludzi pieniądze.

    --
    animka

  • 114. Data: 2012-03-08 19:35:28
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 8 03 2012 20:19, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A potrzebujesz pomocy?

    Jeszcze nie ale hgw co będzie w przyszłości.

    > Jeśli tak, to odezwij się na priv, to się
    > dogadamy. Tu wybacz, ale nie będę nic negocjował.

    Zapamiętam na przyszłość.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 115. Data: 2012-03-08 19:37:38
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:21:09 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ależ pamiętam. Pamiętam też, że za tą cenę oferowałem telefon już
    > zmodyfikowany i z kartą. Ba, jeszcze by starczyło na skrzynkę piwa :)

    Pamiętam, ale "niestety" zalicytowałem na allegro i wyszło jak wyszło.
    Pewnie się zdziwisz, ale nie piję piwa :)
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 116. Data: 2012-03-08 19:41:09
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-08 20:01, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie nadużyłeś, po prostu nie widzę sensu i powodu by powtarzać
    > informacje już podane. Jeśli nie są dla ciebie jasne i oczywiste, zawsze
    > możesz poszukać informacji na własną rękę albo dofinansować jakąś stówką
    > mój fundusz piwny, podesłać mi urządzenie i zrobię wszystko za Ciebie.
    > To chyba uczciwa wymiana :)

    Znowu bida i żebractwo wylazło :-(

    --
    animka

  • 117. Data: 2012-03-08 19:49:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 20:27, Animka pisze:

    > Przecież Ty cały to jad. Tylko mózg ci ktoś przeszczepił z ruskiego
    > wybrakowanego robota.

    Wysil się. Od roku te same obelgi? Nie stać cię na więcej?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 118. Data: 2012-03-08 19:50:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 20:37, Błażej pisze:

    > Pamiętam, ale "niestety" zalicytowałem na allegro i wyszło jak wyszło.
    > Pewnie się zdziwisz, ale nie piję piwa :)

    Mogę to podsumować tylko tak, że nikt nie jest doskonały ;)

    PS: jak nie na piwo, to byłoby akurat na nową baterię do Desire :)

  • 119. Data: 2012-03-08 19:51:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-08 20:32, Animka pisze:

    > Do roboty idź pasożycie i przestań wyłudzać od ludzi pieniądze.

    Milcz, farmo.

  • 120. Data: 2012-03-08 19:58:52
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 20:50:52 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Mogę to podsumować tylko tak, że nikt nie jest doskonały ;)
    >
    > PS: jak nie na piwo, to byłoby akurat na nową baterię do Desire :)

    Najpierw to pewnie bedę musiał zainwestować w sluchawkę ale to jeszcze nie
    jest pewne. Gwarancja właśnie poszła się .... przez to moje tuningowanie.
    Mogę zadać jeszcze jedno pytanie?

    Dziekuję. Wiedziałem, że się zgodzisz ;)

    Czy zmieniałeś u siebie radio?

    Pozdrawiam.
    Błażej