  • 41. Data: 2013-02-13 15:01:01
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jak wszyscy będą utrzymywać że jadą ciężarówką to tak. Na razie ty
    > utrzymujesz że jeździsz ciężarówką, więc bądź konsekwentny;)

    Ale co ma cięzarówka do jeżdzenie do pracy? Udawanie cięzarówki to tyko
    skutek a nie przyczyna...

  • 42. Data: 2013-02-13 15:11:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 15:01, Budzik wrote:

    > Ale co ma cięzarówka do jeżdzenie do pracy? Udawanie cięzarówki to tyko
    > skutek a nie przyczyna...

    Bez znaczenia - cieżarówka, to ciężarówka. Bądź konsekwentny. A dojazd
    do pracy to się wlicza w koszty?

    Shrek.

  • 43. Data: 2013-02-13 15:59:32
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-13 15:11, Shrek pisze:

    > Bez znaczenia - cieżarówka, to ciężarówka. Bądź konsekwentny.

    Ale ciężarówką jest dlatego że ktoś stwierdził że np. Seciento VAN jest
    ciężarówką, a Octavia kombi nie (chyba że dwuosobowa). I jeżeli jesteś
    konsekwentny to jest to samochód ciężarowy na podwoziu osobowym, do 3,5T
    więc tacho go nie obowiązuje.

    A dojazd
    > do pracy to się wlicza w koszty?

    no moje koszty paliwowe to w 95% dojazdy do pracy.

    Lukasz

  • 44. Data: 2013-02-13 16:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bez znaczenia - cieżarówka, to ciężarówka. Bądź konsekwentny. A dojazd
    > do pracy to się wlicza w koszty?

    Ale po co wymóg jeżdzenia ciężarówkami, aby koszty samochodu były kosztami
    DG? Dlaczego do klienta nie mogę pojechać luksusowym samochodem po to aby
    widział, że jestem świetnym profesjonalistą?
    A co do dojazdu do pracy - dla prowadzącego DG oczywiście że się wlicza.

  • 45. Data: 2013-02-13 16:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 15:59, ddddddd wrote:

    > Ale ciężarówką jest dlatego że ktoś stwierdził że np. Seciento VAN jest
    > ciężarówką, a Octavia kombi nie (chyba że dwuosobowa).

    To jeźdz Oktawią. W czym problem, to tobie zależy, żeby to była ciężarówka.

> [...]
    > więc tacho go nie obowiązuje.
    >

    > A dojazd
    >>

    > no moje koszty paliwowe to w 95% dojazdy do pracy.

    Moje też. Ale ale czy można dojazdy do pracy wrzucić w koszty?

    Shrek.

  • 46. Data: 2013-02-13 16:07:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-13 16:00, Budzik wrote:

    > A co do dojazdu do pracy - dla prowadzącego DG oczywiście że się wlicza.

    OK. Nie wiem, nie sprawdzałem, więc pytam.

    Shrek.

  • 47. Data: 2013-02-13 16:21:01
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-13 16:07, Shrek pisze:

    > To jeźdz Oktawią. W czym problem, to tobie zależy, żeby to była ciężarówka.

    nie, nie chcę mieć ciężarówki. Chciałbym jeździć osobowym do pracy, ale
    rząd zmusza mnie do tego żebym kupił tzw. ciężarówkę. Mimo że nie wożę
    cementu i moim głównym narzędziem pracy jest laptop i śrubokręt to rząd
    zmusza mnie do korzystania z auta dwuosobowego które w tym celu nazwał
    ciężarowym, nie ważne że tą ciężarówką mogę przewieźć mniej niż osobowym
    i tym samym w mniejszym stopniu nadaje się do mojej pracy.

    tak, można

    Lukasz

  • 48. Data: 2013-02-13 16:21:29
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > no moje koszty paliwowe to w 95% dojazdy do pracy.

    ty chcesz dyskutować na ten temat jak to nie ma sensu tu
    skoro ponad 30mln ludzi utrzymuje zaledwie 5mln
    to jak ma być dobrze
    w tych 30mln ludzi to urzędnicy policja emeryci dzieci i inne jednostki na
    utrzymaniu Pańśtwa
    min nauczyciele, zaledwie niewielka garsta utrzymuje ich wszystkich

    tak sam ona grupie większosc to ludzi zatrudnionych na etatach państwowych
    im się po prostu wszystko należy

  • 49. Data: 2013-02-13 17:37:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013, Budzik wrote:

    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ale co ma cięzarówka do jeżdzenie do pracy?

    Chyba chodziło nie o jeżdżenie do pracy, a stosowanie tacho
    i innych rygorów "transportowych" :>

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2013-02-13 17:42:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013, Budzik wrote:

    > A co do dojazdu do pracy - dla prowadzącego DG oczywiście że się wlicza.

    Dla niego nie jest to "dojazd do pracy" :)
    Podobnie zresztą dla zleceniobiorcy.

    pzdr, Gotfryd