  • Data: 2013-02-13 16:21:01
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 16:07, Shrek pisze:

    > To jeźdz Oktawią. W czym problem, to tobie zależy, żeby to była ciężarówka.

    nie, nie chcę mieć ciężarówki. Chciałbym jeździć osobowym do pracy, ale
    rząd zmusza mnie do tego żebym kupił tzw. ciężarówkę. Mimo że nie wożę
    cementu i moim głównym narzędziem pracy jest laptop i śrubokręt to rząd
    zmusza mnie do korzystania z auta dwuosobowego które w tym celu nazwał
    ciężarowym, nie ważne że tą ciężarówką mogę przewieźć mniej niż osobowym
    i tym samym w mniejszym stopniu nadaje się do mojej pracy.

    tak, można

    Lukasz