  • Data: 2013-02-13 18:50:39
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 18:29, Cavallino pisze:

    > A jaki masz problem z kratkami?
    > Obstawiam, że jedyny to szczera zazdrość.
    >
    > Załóż firmę i kup sobie kratkowoza, w czym problem?
    > Że trzeba by więcej pracować i mimo to można by nic nie zarobić, a ZUS-y
    > musieć zapłacić?
    > Takie życie - przecież chyba wiesz czego zazdrościsz.

    Misiu drogi, sprawdź sobie łaskawie, gdzie pracuję, a potem w ten sposób
    komentuj.

    I nie zazdroszczę. Wkurza mnie po prostu to, że żeby można było auto
    niezbędne do pracy rozliczyć w kosztach i odliczyć VAT to trzeba
    kombinować. A kratkowozem nie będę jeździł, bo dla mnie to wiocha.

    Pozdrawiam,
    Jarek