  • Data: 2013-02-13 19:36:08
    Temat: Re: Kupię pomoc drogową :)
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 19:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:511bd26a$0$1221$6...@n...neostrada
    .pl...

    > I jak zakażesz w praktyce tychże kratek to będzie łatwiej?
    > Bo chyba nie bardzo chwyciłem ideę Twojego wywodu.

    To Ci wytłumaczę prostym językiem - przy tamtej wypowiedzi były takie
    dwa symbole oznaczające uśmiech. Nie zależy mi na dodatkowym utrudnianiu
    życia innym. To, czego bym chciał, to żeby państwo nie utrudniało życia
    mi. Mam auto, jadę do klienta - to jest mój koszt i chcę go rozliczyć.
    Nie chcę tego robić szukając dziur w prawie i zastanawiając się, kiedy
    dorwie mnie jakaś kontrola oraz czy będą mieli rację.