    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
    Date: Sun, 11 Sep 2011 22:27:15 +0200
    <j4fjt9$s4q$1@mx1.internetia.pl> <j4g7se$cv2$1@news.dialog.net.pl>
    <j4g88n$fin$1@mx1.internetia.pl> <j4ga3k$dsa$1@news.dialog.net.pl>
    <j4htkt$o51$1@news.onet.pl> <j4i37e$731$1@news.dialog.net.pl>
    <j4id5j$nt6$1@news.onet.pl> <j4isrr$iis$1@news.onet.pl>
    <j4iv61$fdg$1@mx1.internetia.pl> <j4j04e$t99$1@news.onet.pl>
    <j4j4l4$mte$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2011-09-11 22:09, scobowski pisze:

    > I mnie zdarzyło się "na krawężniku" pod domem wymienić kumplowi bendix
    > "w wynalazku" - choć ponoć nie da się bez kanału/podnośnika. Zdarzyło mi
    > się też poskładać działający silnik z "niepasującym" osprzętem ;)
    > Ale wszystko to działo się "za studenta" czy "za kawalera".

    No właśnie strach mnie ogarnia jak pomyślę że kiedyś nie będę miał na to
    wszystko czasu... Może właśnie zamiast takich warsztatowych pseudofachur
    szukać młodych zapaleńców?

    > Wszystko jest cacy, jeśli masz po temu chęci, czas i warunki lokalowe.
    > Jeśli tak - gratuluję, jesteś ustawiony. Przeciętny jednak zjadacz
    > salcesonu nie może sobie pozwolić, żeby w sobotę części odebrać i
    > składać przez weekend, a jak coś nie zagra - być uziemionym i bez furki
    > przez kolejny tydzień ;) - choćby "w domu" były inne samochody - bo jak
    > są, to pewnie potrzebne komuś innemu i do czegoś innego.. A pogoda na
    > rower się skończyła ;>

    Czas jakiś trochę mam, chęci cały worek, miejsca i narzędzi od groma nic
    tylko się oddawać tej rozpuście ;)

    > Dlatego ma być na maxa "powszechne".
    >
    > Wierzaj mi, głupie 12-zaworowe 2,6 jest traktowane przez "fachury" jak
    > wynalazek, 2.8-30V sprzedałem zimą, bo na mrozie naprawdę się
    > odechciewa, a żaden warsztat nie miał pojęcia..

    To nie wiem co dla nich jest prostą konstrukcją, chyba stare 2.0 ABT bo
    tam to już prawie nic nie ma. Miałem właśnie 30V ACK. Całkiem fajny
    silnik, mi akurat służył bardzo dobrze, ostatnio nawet go sprzedałem
    jako przeszczep po zgonie innego 2.8

    > Jak któregoś dnia będę miał własny garaż z podnośnikiem kolumnowym, to
    > powieszę na nim D1 V8 albo B2q-4000 - i będę dłubał

    Osobiście to chyba wolałbym coś unikatowego do dłubania, np jakaś delta
    integrale

    > Jednak są POWSZECHNE ;)
    > I ma być na maxa powszechne. Z przyczyn podanych powyżej.

    Nie mów że chciałbyś powszechne ale za to badziewie typu 2.0TDi czy
    2.5TDi V6, a to ostatnio robi się powszechne jak poczciwe 1.9.

    > A ostatecznie pewnie i tak się w**rwię, że nic nie ma sensownego,
    > zrezygnuję z czteronapędu i kupie kolejnego francuza :P

    Też kiedyś miałem bzika na punkcie 4wd, i w sumie jak już będę stary i
    brzydki kupie sobie starego forestera z 3.0 H6 :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis