-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
Date: Sun, 11 Sep 2011 20:53:56 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 68
Message-ID: <j4j04e$t99$1@news.onet.pl>
References: <j4bbkg$lch$1@mx1.internetia.pl>
<a...@w...googlegroups.com>
<j4dh5a$5d4$1@inews.gazeta.pl>
<2...@j...googlegroups.com>
<j4fjt9$s4q$1@mx1.internetia.pl> <j4g7se$cv2$1@news.dialog.net.pl>
<j4g88n$fin$1@mx1.internetia.pl> <j4ga3k$dsa$1@news.dialog.net.pl>
<j4htkt$o51$1@news.onet.pl> <j4i37e$731$1@news.dialog.net.pl>
<j4id5j$nt6$1@news.onet.pl> <j4isrr$iis$1@news.onet.pl>
<j4iv61$fdg$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-46-113-1-30.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1315767248 29993 46.113.1.30 (11 Sep 2011 18:54:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2011 18:54:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
In-Reply-To: <j4iv61$fdg$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397835
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-11 20:36, scobowski pisze:
> W dniu 2011-09-11 19:58, Lewis pisze:
>
>> Tu akurat się mylisz. Nie trzeba być jakimś nie wiadomo jakim znafcom
>> żeby wiedzieć że są mechanicy i "mechanicy" gazownicy i "gazownicy".
>
> Absolutnie się nie zgodzę. NIE ma już mechaników. Wspomniane przeze mnie
> w pierwszym poście B4q którego chcę się pozbyć spędziło całe lato
> kolejno w dwóch "dobrych" serwisach. Pomiędzy nimi przetaczany był na
> holu i tak samo wrócił do domu.
> Wkurw mój był o tyle większy, że w pierwszym w.wspomnianym 2 lata temu
> ogarnięto remont mechaniczny silnika - więc liczyłem, że z pierdołą typu
> "niepalenie" poradzą sobie śpiewająco. Skończyło się na "wymieniactwie"
> które miało odbyć się na mój koszt, to z kolei doprowadziło do awantury
> i wydania auta po uiszczeniu "kosztów diagnostyki" :P
> Ostatecznie zdecydowałem się sam pobrudzić: poskładałem, jeździ i
> zapiernicza.
Owszem dlatego swoje auta robię sam.
"Warsztatu" jako DG własnego nie mam ale robię wiele aut wśród znajomych
do tego swoje 3 i jakoś jeszcze nie miałem poważniejszych problemów z
naprawą.
>> I świat nie kończy się na 1.8T VAG jeśli chodzi o TurboBenzyny.
>> Znam kilku ludzi którzy mają uturbione zagazowane subaru, lancie, saaby
>> i chwalą swoje instalacje, ale zainwestowali w nie ładnych kilka groszy
>> i dużo naczytali się na temat dobrych warsztatów. Sam zastanawiam się
>> czy nie włożyć do swojego 9-3 2.0T LPG, tylko że, aby to wszystko grało,
>> trzeba by zainwestować z 7kzł a to będzie dość długo się zwracać.
>>
> Nie rozumiem, po co chcesz ładować SGI, ale Twój wybór. Nie rozumiem
> też, dlaczego wsiadasz na tych, co to nie wywalają na ślepo 7Kzł ;).
> Mój wolnossak np. jeździ na taniutkim sterowniku STAGa, za to z dobranym
> "mocno na wyrost" reduktorem i wtryskami Keihin'a. Kosztowało toto 2
> lata temu tyle, ile ten samochód z instalacją jest dziś wart :P -
> spłąciło się i dalej działa bezproblemowo..
Nie mówię tu o jakichś wymyślnych klockach ale powiedz mi czym nakarmić
aktualnie 270KM z 4 cylindrów a w przyszłości może z 350KM? Zaczynamy
zabawę z 2 mocnymi wtryskiwaczami na cylinder, min dwa duże reduktory,
poważniejszy sterownik i koszty rosną...
Owszem wcześniej w moim 2.8V6 miałem staga 300, wtryski najpierw rail
później valtek, 2 reduktory zavoli i chodziło jak marzenie, ale też
robił to solidny warsztat, silnik miał 6cyl i bez turbo.
>
> i TAK, świat kończy się na 1,8T VAG i 1,9TDI VAG - a to dlatego, że są
> powszechne, i jest spora szansa, że samodzielnie wyczytasz, co trzeba
> zrobić jak się zrypie i powiesz partaczom co należy zrobić...
W pupie że tak powiem mam świat. Chcę mieć wynalazek to mam wynalazek,
sam go serwisuję a nawet jak trafi się inny wariat, który też chce mieć
wynalazek to jeszcze z chęcią pomogę i temu drugiemu wariatowi go
naprawić ;)
I co do tzw forów to wiedza zgromadzona na forum niegdyś szwedzkiej
marki przebija fora vw czy audi, wiem bo kiedyś miałem A6 i ciężko było
o pomoc w jakichś nietypowych usterkach...
Co do 1.9TDi owszem jest tego tyle, że aż rzygać się chce, i o ile stare
poczciwe klekoty na VP37 były jeszcze w miarę wytrzymałe (o 1.6TD nie
wspominając) to im nowsze konstrukcje tym znacznie gorzej,
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.11 22:09 scobowski
- 11.09.11 22:27 Lewis
- 12.09.11 07:31 Czarek Daniluk
- 12.09.11 09:43 Cavallino
- 12.09.11 11:45 Sylwester Łazar
- 12.09.11 11:53 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=