    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
    Date: Sun, 11 Sep 2011 20:53:56 +0200

    W dniu 2011-09-11 20:36, scobowski pisze:

> [...]
    > w pierwszym poście B4q którego chcę się pozbyć spędziło całe lato
    > kolejno w dwóch "dobrych" serwisach. Pomiędzy nimi przetaczany był na
    > holu i tak samo wrócił do domu.
    > Wkurw mój był o tyle większy, że w pierwszym w.wspomnianym 2 lata temu
    > ogarnięto remont mechaniczny silnika - więc liczyłem, że z pierdołą typu
    > "niepalenie" poradzą sobie śpiewająco. Skończyło się na "wymieniactwie"
    > które miało odbyć się na mój koszt, to z kolei doprowadziło do awantury
    > i wydania auta po uiszczeniu "kosztów diagnostyki" :P
    > Ostatecznie zdecydowałem się sam pobrudzić: poskładałem, jeździ i

    Owszem dlatego swoje auta robię sam.

    "Warsztatu" jako DG własnego nie mam ale robię wiele aut wśród znajomych
    do tego swoje 3 i jakoś jeszcze nie miałem poważniejszych problemów z
    naprawą.

    > Nie rozumiem, po co chcesz ładować SGI, ale Twój wybór. Nie rozumiem
    > też, dlaczego wsiadasz na tych, co to nie wywalają na ślepo 7Kzł ;).
    > Mój wolnossak np. jeździ na taniutkim sterowniku STAGa, za to z dobranym
    > "mocno na wyrost" reduktorem i wtryskami Keihin'a. Kosztowało toto 2
    > lata temu tyle, ile ten samochód z instalacją jest dziś wart :P -
    > spłąciło się i dalej działa bezproblemowo..

    Nie mówię tu o jakichś wymyślnych klockach ale powiedz mi czym nakarmić
    aktualnie 270KM z 4 cylindrów a w przyszłości może z 350KM? Zaczynamy
    zabawę z 2 mocnymi wtryskiwaczami na cylinder, min dwa duże reduktory,
    poważniejszy sterownik i koszty rosną...
    Owszem wcześniej w moim 2.8V6 miałem staga 300, wtryski najpierw rail
    później valtek, 2 reduktory zavoli i chodziło jak marzenie, ale też
    robił to solidny warsztat, silnik miał 6cyl i bez turbo.

    > i TAK, świat kończy się na 1,8T VAG i 1,9TDI VAG - a to dlatego, że są
    > powszechne, i jest spora szansa, że samodzielnie wyczytasz, co trzeba
    > zrobić jak się zrypie i powiesz partaczom co należy zrobić...

    W pupie że tak powiem mam świat. Chcę mieć wynalazek to mam wynalazek,
    sam go serwisuję a nawet jak trafi się inny wariat, który też chce mieć
    wynalazek to jeszcze z chęcią pomogę i temu drugiemu wariatowi go
    naprawić ;)
    I co do tzw forów to wiedza zgromadzona na forum niegdyś szwedzkiej
    marki przebija fora vw czy audi, wiem bo kiedyś miałem A6 i ciężko było
    o pomoc w jakichś nietypowych usterkach...
    Co do 1.9TDi owszem jest tego tyle, że aż rzygać się chce, i o ile stare
    poczciwe klekoty na VP37 były jeszcze w miarę wytrzymałe (o 1.6TD nie
    wspominając) to im nowsze konstrukcje tym znacznie gorzej,

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis